گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

اماان امااان!!

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ

آغا یعنی آدم گیر گرگ بیابون بیفته!

ولی گیر این دکتر و بیمارستان نیفته!!!

بگو آمین!

 

یعنی اگه بگم گشنه و تشنه از ساعت ۸ صبح تا دو نیم بعد از ظهر تو بیمارستان بودم باورتون نمیشه. (برای چی و چم بود و چی شد و ایناش بماند!!) سرجمع کارم شاید نیم ساعت هم طول نمیکشید، ولی امان از این کاغذ بازی و  تو نوبت بودن و انتظار برای ظهور پزشک متخصص و ....

منم هی اسمس میدادم به دکتر مرخصیم رو تمدید میکردم!!! فردام جلسه داریم، نمیدونم اصلا جلسه اوکی شد یا نه!! دکتر هم آخر سر زنگ زد و یه احوالی پرسید و گفت تو به کارت برس، بهت ایمیل دادم باید چیکارا کنیم.

منم عین یه کارمند وظیفه شناس به محضی که کارم تموم شد خودم رو رسوندم دانشگاه!! مدیر داخلی گروهمون میگه الان چه وقت سر کار اومدنه!!!؟ میگم خب شما الان دارید تعطیل میشید میرید ؛ من اومدم بالا سر بچه ها باشم گروه خالی از مدیر نباشه!!!!!! 

خلاصه این امروز ما بود! ناهارمون رو هم که از دست دادیم، الانم شدید گشنمه! چی بخورم!؟

 

پی نوشت:

کامنتهای همه رو خوندم، سر فرصت جواب میدم.

باز نیاین بگین کامنت من کو!!! کامنت من کو!!!!

 

بعدا نوشت:

دکتره گفت مصرف سیگار رو ترک کنم!!!!!!!! حالا من چیکار کنم!؟

  • فریba

نظرات  (۵)

برای چی؟چت بود؟ چی شد؟ نماند, بگو خب
ما کی گفتیم کامنت من کو؟
حالا کامنت من کو؟
خیلی بیمزه بود نه؟
پاسخ:
پاسخ:
به قول شیرازی: خووووصووووصیه ه ه ه!

شما رو که نمیگم، شما خانوم و متین هستید. بعضی از این بچه مچه سال اولیا هستند!! امروز میان کامنت میگذارن فردا میان دنبالش میگردن!
نمیگن این وبلاگ حساسه، باید تک تک کامنتها بررسی بشه و نقد بشه و بعد تایید بشه و ... والا!
از کی سیگار میکشیدیو به ما نمیگفتی!!!!
میدیدم همیشه تو گروهتون بوی دود می اومد!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
نمیگفتم!؟
تو خودت یکی از پایه ها بودی دیگه من چی بگم!!
ایشالا بلا به دوره....
حالا سیگار داری بردار بیار باهم بریم پارک دانشجو کاملا هنری بکشیم
پاسخ:
پاسخ:
سیگار نداریم،
خلیون داریم!! قابلیت حمل هم نداره!!
من؟کی؟؟کجا؟؟کی گفته کامنت من کو؟
بیمارستان؟؟وبلاگ حساس؟مرخصی؟؟سییییییییییییگااااااااااااااررررررررررر؟؟ :|
پاسخ:
پاسخ:
هوم؟ هوم؟؟ هوم؟؟؟ هوووووم؟ هووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟
http://axgig.com/images/86308262995382324340.jpg
اون منمااااا
پاسخ:
پاسخ:
در یخچال رو ببند بچه، الان صداش درمیاد!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند