گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خبر خبر خبررررررررررررر!

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ق.ظ

 خبر دارم خــــــــــبــــــــــــــــر!!!

دومین گردهمائی ورودیهای 83 ج ط ش! (رمزی نوشتم که کسی پیدام نکنه!!!)

پس از برگزاری موفقیت آمیز و سراسر شور و هیجان اولین گردهمائی ورودی های 83 ج ط ش!!!! به پیشنهاد دوستان دومین مراسم دیدار در اوایل مهرماه برگزار خواهد شد!

لذا بدینوسیله از دوستانی که میان این وبلاگ رو میخونند دعوت میکنیم که گشاد بازی درنیارن، کلاس نذارن، برای چیزای دیگه برنامه ریزی نکنن، مهمونیاشون رو زودتر برن، مرخصیاشون رو رزرو کنن خلاصه "..." بازی درنیارن و برای اون روزی که قراره برنامه ریزی کنیم آمادگی خودشون رو اعلام کنند هر چه سریعتر.

بنده مثل همیشه وظیفه هماهنگی رو دارم ولی اینبار به خودم زحمت نمیدم هی زنگ و اسمس به همه. اوناییش که میان وبلاگ که خب باخبر شدند! اونائیش هم که ایمیل دارند دعوت نامه براشون ایمیل میشه. اونائی م که از این دو دسته خارجند که خب به من چه!!!

خلاصه این بود خبر.

  • فریba

نظرات  (۶)

باشه فکر کنم اگر پنجشنبه باشه.....فکر کنم بتونم بیام حوالی صبح تا بعد از ظهر .....پارک باشه بهتر.....اما جمشیدیه اینا نباشه ها ..خیلی دور ....فکر کنم
راستی چطور همون دانشگاه باشه........حتما میام..........فکر کنم همه بچه ها با دانشگاه موافق باشند........برای شما که همیشه دانشگاهی شاید تکراری باشه ولی برای بقیه خیلی تجدبد خاطره است...........شیرینی هم با من .....
پاسخ:
پاسخ:
20 نفر آدم گنده با زن و زنبیل پاشیم بیایم تو صحن مقدس دانشگاه هرهر و کرکر راه بندازیم که چی!؟؟
مردم چی میگن!!!؟؟؟

باشه اشکال نداره چون اصرار میکنی، شیرینی هم با شما، برای من شیرینی تر بگیر لطفا !
بزنم از وسط سه نصف شی؟؟دلم آب شد :|
**********
روش تهیه ی جغد : یک ایرانی رو با فیسبوک آشنا کنید :|
پاسخ:
پاسخ:
الان دقیقا دلت برای چی آب شد! میشه واااااضح بگی!؟
اشکال نداره الهام جان!!!! این 83 ای ها چی هستند که دراز هماییشون باشه!!!!
یعنی اگه اصرار کنن هم نمیریم!!!!

پاسخ:
پاسخ:
تروخّخدا!
چون من نمیتونم بیام :(

پاسخ:
پاسخ:
تو چکاره حسنی اصن!؟
منم با فاطمه موافقم 5 شنبه باشه حرف نداره ... محلشم بشه پارک ملت خیلی باحال میشه
سلام الهام .... پاشو بیا خوش میگذره
پاسخ:
پاسخ:
خودتون باهم هماهنگ کنید به منم خبر بدین!
مهر؟! حتما!!!
پاسخ:
پاسخ:
مهر نه!؟
آبان!؟
آذر!؟
دی!؟
بـهـ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند