گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

امروز نوشت!

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ق.ظ
1. امروز دکتر نمیاد! روزایی که دکتر نیست من با خیال راحت تر کار میکنم!!


2. قراره به بچه های پروژه یه واحد مجزا تو ساختمان گروه اختصاص بدن! دکتر از من خواست لیست تمااااااام امکانات و تجهیزاتی که به نظرم لازم و ضروری میرسه رو دربیارم و تا فردا تحویل بدم. لذا بشتابید و بگید چه چیزایی سفارش بدیم. گفت هر چی به ذهنت میرسه بگو ما غیر ضروریش رو حذف میکنیم. (حتی شامل خوراکی و نوشیدنی هم میشه!!). 


3. از پاتولوژی SMS دادن که : با سلام، پاسخ آسیب شناسی شما آماده است، از فلان ساعت تا فلان ساعت میتونی بیای بگیری!!. میبینید چقده با کلاسن!

باید زنگ بزنم مطب ببینم وقت بهم میدن یا نه. اسسسسترسسسسس.....


4. گشنمه!


5. فعلا همین!

  • فریba

نظرات  (۳)

1. همون بهتر که نیاد, والا
2. چقدر خوب که قراره مجزا بشین , کجای اون ساختمون فسقلی اونوقت؟!
3.بابا بـــــــــــــــا کلــــــــــــــــــــاس . خوب زنگ زدی؟ چی شد؟
4. نون بیگیرم؟ نفت بیارم؟
5.باشه

پاسخ:
پاسخ:
1.والا!
2.طبقه بالا عزیزم!
3.این کلاسش 58 تومن آب خورد!!! زنگیدم، برای ساعت 5 وقت گرفتم فعلا!
4.نون خوردیم، دیگه با ایران رادیاتور نفت میخوایم چیکاااا.
5. با تشکر!
ایشالا مشکلی نیست تو هنوز اول چلچلیته ه ه ه عزیزم
یه وقتم به ما نمی دی که بیایم عیادت!!!!
پاسخ:
پاسخ:
آره عزیزم، بادمجون بم آفت نداره!
ما که همیشه وقت داریم، شما افتخار نمیدین عزیزم!

یه میز و صندلی شیک واسه خانم ک! یه منشی جووووون خوش تیپ کرم کاراملی!بقیه اش مهم نیست! راستی یه خط اختصاصی که مستقیم بهت وصل شیم!!!!!
نتیجه اش رو بگووووو زوووود!
دیگه نبینم بگی گشنمه ها !!!!!!!! خوب دختر به خودت برس یه کم!!!!
فعلا بووووووووووووس!
پاسخ:
پاسخ:
به قول بابی تو دانشکده تجهیزات میز من از همه بالاتر خواهد بود!!
منشی هم دوست نداریم، خودم آقای خودم و نوکر خودم!
گفتم گفتمممم
خب آدم گشنش میشه خب! هر چی هم میخورم بازم گشنمه همش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند