گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جواب پاتولوژی!

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۶ ق.ظ

سلام علیکم

صبح همگی بخیر

از نگرانی همتون ممنونم و عذرخواهی میکنم که نگرانتون میکنم، ولی منم مثل خانم دکتر هی میگم نگران نباشید! خطرناک نیست.

عرضم به حضورتون که دیرور من رفتم پاتولوژی و جوابم رو گرفتم.

بعد تو مسیر که میرفتم مطب، همه سعیمو کردم که بتونم جواب آزمایش رو بخونم ببینم میفهمم چی گفته یا نه، اما دریغ از یک کلمه که من متوجه بشم!

خانم دکتر آزمایش رو دید و گفت امیدوار کننده است و اون حدسهایی که برای بیماری های مختلف زدیم رد میشه و خطرناک نیست ولی جای پیشرفت داره!!! مجددا سوالاتی در رابطه با این که از کی با این علائم مواجه شدی و شغلت چیه و اینا پرسید و در نهایت بنده رو با یک نسخه حاوی یکسری دارو جهت پیشگیری از پیشرفت این روند روانه منزل نمود.

جای بخیه ها رو هم دید و گفت فعلا زوده بکشیم. یه هفته دیگه بذار بمونه. گفت که پانسمان هم نکنم و بذارم باز بمونه. خب پانسمان نکنم درد میاد!!! الان میگین چه ربطی داره، آخه وقتی پانسمان روشه مثل یه لایه محافظ میمونه. مثلا دستم بخوره بهش یا مثلا تو بی آر تی تحت فشار قرار بگیرم!!! این چیزیش نمیشه ولی یبار که پانسمان نکردم تا شب که رفتم خونه مرررردم از بس درد گرفت. همشم دستم رو پهلوم بود و نازش میکردم که کمتر دردش بیاد. والا!  :)

 

  • فریba

نظرات  (۴)

ای بابا چت شده؟ سلول گرفتن ازت که منتظر پاتولوژی بودی!!؟

موارد درمانی رو بسیار جدی بگیرید و با پزشکان متعدد مشورت کنید، امید که یه شوخی کوچیک خداست :)
پاسخ:
پاسخ:
سلول؟ دوشواری؟ قسمتهایی از بدن بود که خب توش سلول هم داره!!

از توصیه های ایمنی شما متشکریم.
امید داریم.
:)
خداروشکر که مشکله خاصی نبود
با استراحت حل میشه

پاسخ:
پاسخ:
استراحت کردم دیگه یه هفته! بسمه!

خدا رو شکر!!!!
به روحت خیلی برس!!!! میگم راستی برو یوگا خیلی عالیه!!!!

پاسخ:
پاسخ:
اوهوووم. خدا واقعا شکر.
یوووگا؟ من خیلی وقت آزاد داشته باشم میخوابم!
شما یوگی میری یوگی جان؟
تنها راه درمانش شووره :)

پاسخ:
پاسخ:
خیلی عجله داریااا!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند