گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

استراحت شبانه!

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ق.ظ

دیشب همزمان با اینکه داشتم رو ساختار گزارشات کار میکردم، تلویزیون روشن بود و مسابقه کلید پخش میشد و منم حواسم به مسابقه بود ببینم چی به چیه. شرکت کننده های این مسابقه زوج هستند.

یه بخشی از مسابقه، گپ و گفت بین زن و شوهرها رو نشون داد. شوهره برگشته میگه: من همیشه تا دیروقت سر کارم. وقتی هم خسته و کوفته برمیگردم خونه بازم تو کارای خونه به همسرم کمک میکنم، من اینکار رو با کمال علاقه و عشق انجام میدم چون همسرم رو دوست دارم و زندگیم رو دوست دارم و نسبت به این خستگی ها اعتراضی ندارم چون میدونم که تمام این خستگی هام با یه استراحت شبانه رفع میشه!!!!!!!

ذهنت رو درست کن! خب روزها که سرکاره وقت نمیکنه استراحت کنه، مجبوره شب استراحت کنه! إ

  • فریba

نظرات  (۵)

ای داد منم دیدم

پاسخ:
پاسخ:
بابا تفاهم!
خب استراحت برا بدن لازمه خب
پاسخ:
پاسخ:
اونم از نوع شبانه ش
اووونجوری که بیشتر خسته میشه! البته بستگی به نگاهت داره!!!
پس ما خیلی به استراحت شبانه نیاز داریم!!! خسته ام!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
جااااااان!؟ نگاه شما چجوریه اونوقت؟
همه به استراحت شبانه نیاز دارند!!! ولی الان برای شما زوده عزیزم.
هوم؟
[آیکـن: من اصلا نمیدونم منظورت چیه به جون عمم !! ]

پاسخ:
پاسخ:
کدوم عمه دقیقا؟
عمه فاطمه!!!!!!!!!! D:

پاسخ:
پاسخ:
شوهرش اینجاستا! میرم بهش میگم!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند