گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یک بحث کاری!

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ق.ظ

ما دیروز تو گروه یه بحث شدید و بگومگو داشتیم.

هنوزم به خاطرش سرم درد میکنه.

دیروز ما یه جلسه داشتیم ولی به خاطر عدم همکاری یکی دو نفر جلسه با بی نظمی شروع شد! الان اون گروه مقصر با من قهرن! چون عدم مسئولیت پذیری اونا باعث شد اینجوری بشه و من این موضوع رو به دکتر گزارش دادم البته نه به قصد زیرآب زدن به قصد اینکه آقای دکتر شرایط الان اینطوری شد من جلسه رو کجا برگزار کنم!؟ دکتر هم بعد از جلسه همه رو شست انداخت رو بند!!

دو تا مسئله همیشه من رو اذیت میکنه:

یکی اینکه چرا ماها حاضر به پذیرش اشتباهات خودمون نیستیم و همش میخوایم بگیم این و اون مقصرن.

دوم اینکه چرا بعضیامون ظرفیت پذیرش یه پست مهم رو نداریم و همین باعث میشه به خودمون اجازه بدیم به هر کسی توهین کنیم و شخصیت ادمهای پائین تر از خودمون رو زیر پا له کنیم.

من دیروز خیلی بهم برخورد که دکتر جلوی من که خب یه روزی دانشجوی اینجا بودم با کارمندا اینقدر شدید برخورد کنه و لفضا بهشون توهین کنه! البته دکتر اخلاقش همینه ولی من خیلی خجالت کشیدم.

برای همین چند تا از کارمندای گروه با من قهرن و صبح اومدم جواب سلام من رو ندادن!! برخورد اونا اهمیتی نداره ولی نمیخوام تصورشون در مورد من عوض بشه!

عه!

  • فریba

نظرات  (۴)

وای این یکی از بدترین شرایطیه که میتونه توی محل کار پیش بیاد, اعصاب آدم و حسابی به هم میریزه

پاسخ:
پاسخ:
آره واقعا.
بریم طبقه بالا کمتر از این دردسرا داریم!
البته امیدوارم!
کار کردن تو ایران همینه دیگه مجبووریم! آدمهای بی مسولیت و بی ظرفیت!!!!
یارو اصن نمیفهمه فرق محیط آموزشی با چاله میدوون چیه!
پاسخ:
پاسخ:
الان تمام اینا رو به مدیر من نسبت دادی آیا!!؟
میگم... چرا ادمای اونجا مثه بچه راهنمایی های اینجا رفتار میکنن؟؟هوم؟؟نه واقعن؟؟

پاسخ:
پاسخ:
آخه تا راهنمایی بیشتر نخوندند!!!
قانع شدم واقعااااااااااااا :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند