گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سینما 7 بعدی

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ق.ظ

من و شبنم دیروز رفتیم پارک آب و آتش. سینما 7 بعدی.

من تا حالا سینمای چند بعدی نرفته بودم برای همین برام جالب بود که بدونم چجوریه ضمن اینکه این سینما 7 بعدی در واقع یک سینما گیم هست. رفتیم و فقط من و شبنم بودیم!! ظرفیت سینما 8 نفر بود ولی خب چون کسی نبود ما رفتیم نشستیم و گفتیم بازی رو دو نفره انجام میدیم!!

ازمون پرسید بازی کابوی رو میخواید یا زامبی!؟ متفق گفتیم زامبی!

اولش یه بیست ثانیه تمرین داشتیم که با  تفنگ باید به اشکالی که رو تصویر رفت و امد داشتند شلیک میکردیم و بعد بازی شروع شد.

زمستون بود و ما سوار بر یک ماشین وارد شهری شدیم که آدمخوارها بهش حمله کردند و ما باید ادمخوارها رو میکشتیم، خیلییییییی هیجان داشت. یجایی ماشین چپ شد و ما پرت شدیم تو یه دره! من چنان صندلی رو چسبیده بودم و جیغ میزدم و با یه دستم تق تق تق شلیک میکردم!

بازی حدود 5-7 دقیقه ادامه داره و در نهایت یکی از اونایی که بهترین شلیک رو داشته به عنوان برنده اعلام میشه. تو حین بازی ازمون عکس گرفته بودند. یک قیافه هچل هفتی داشتیم که نگو!!

به همتون توصیه میکنم که حتما این سینما رو برید. ما چهارتا بلیط گرفته بودیم، چون فرشته و پریسا هم قرار بود بیان ولی نیومدند. الان من دو تا بلیط اضافه دارم که تا 20 مهر اعتبار داره. هر کی خواست بگه بهش بدم بره. اگر هم یکیتون پایه باشه خودم دوست دارم دوباره برم و اینبار کابوی رو انتخاب کنم. هر چند فکر نکنم هیجان و ترسش مثل زامبیا باشه. 

  • فریba

نظرات  (۳)

چه با حال بوده پس!!!!!من 5 بعدی رفتم بد نبود اما این خیلی خفن بوده!!!!!!!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
نیومدی بریم که!

من یه بار رفتم 5بعدی از بسکه مصنوعی و آبکی بود حالم از هرچی بعده به هم خورد!
پاسخ:
پاسخ:
5 بعدی کجا؟ اصفهان؟
خب اونا اقتصادی فکر کردند از کیفیت ابعادش کاستند هزینه هاشون زیاد نشه!
:)
من تا چهاربعدیشم رفته بودم ... هفت بعدی دیگه خیلی کیف میده انگار حتما اینم میرم...مرسی که برامون تفریح جستی.............
پاسخ:
پاسخ:
بیا بریم با هم!
دوست دارم بازم برم م م م...

بیاااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند