گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دارم میرم م م

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ق.ظ
هوریاااااااا

هوریااااااااااا

من بعد دو ماه دارم میرم خووووونه ه

هووووریاااااااااااا


  • فریba

نظرات  (۳)

عجب شانسی
پاسخ:
پاسخ:
اینکه دارم میرم خونه!؟ اونم بعد دو ماه!!!؟ شانس!!؟
بعد دو مــــــــاه؟! دلت میاد امیر ارسلان و الناز و امیر علی و الهام (الهام و گفتم که دلش نشکنه)و... رو این همه وقت نبینی؟
پاسخ:
پاسخ:
آره بخدا!
باورت میشه!؟
خب مرخصی هام به خاطر کارای بیمارستان و اینا صرف شده بود دیگه نموند برای خونه!
کم کم خودم داشتم منفجر میشدم.
ولی خب میدونی چون تو این دو ماه یه بار پدر و مادر و یه بار هم خواهر و بچه هاش اومدن دیدمشون یکم دلتنگیم کمتر شد. :)
منم حدودا 2 ماهه که خونه نرفتم ...دلم خیییییییییییلی برای همه چی تنگ شده...

پاسخ:
پاسخ:
ولی من یادمه تو این مدت تو یبار رفتی خونه و برگشتی.
هوم؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند