گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در خانه!

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ق.ظ

دیشب عروسی جای همتون خالی. تو این مدت به خاطر فوت چند تا از بستگان، مراسم شادی نداشتیم. تا یه مدت گذشت و جمعی لباس سیاه از تن در آوردند و تو عروسی مهدی شرکت کردند. هر چند خیلی از فامیلا نبودند و جاشون واقعا خالی بود. ولی به هر جهت خوش گذشت. مراسمهایی که کل فامیل رو میشه یکجا دید خیلی خوبه. 


رفتیم باغ و مجددا جاتون خالی. رفتیم لب استخر و به ماهیها غذا دادیم. نمیدونم از اون سر استخر اونا چه جوری میدیدن که ما از اینور براشون غذا ریختیم... بدو بدو... بهتره بگم شنا شنا خودشون رو رسوندن به ما. 

به فهیمه میگم به نظرم ماهیها خیلی سختشونه دست ندارند که باهاش غذا بخورند!!! مجبورند با دهن همه چیو بچسبن و بجون! نه!؟

امروز عصر دارم برمیگردم خونم. این اولین باری هست که از رفتنم به تهران ناراحت نیستم. یعنی هستم ولی نه مثل سابق که از یه روز قبل رفتنم سگ میشدم و پاچه میگرفتم. شاید به این خاطر هست که اونجا هم خونه دارم و میدونم شرایطم آرامش خودش رو داره. 

کلا روزهای نسبتا آرومی رو در مقایسه با قبل میگذرونم... البته اگه جواب نهایی آزمایشایی که دادم و این هفته باید بگیرم، به همه چی گند نزنه! هر حدسی که با یه ازمایش و بیوپسی رد میشه، حدسهایی خفن تری رو پشت سر خودش میاره!!

خونه مون یه گوشی تلفن اضافه داریم، اگه تو وسایلم جا بشه میبرم با خودم که دیگه از فردا تلفن خونمون هم رابیفته به سلامتی. 

پرده هامون هم آمادست و اونا رو هم دارم میبرم با خودم. 

دیگه ه ه ه....

سلامتی!!

:)

  • فریba

نظرات  (۳)

چقدر عالی... خوبه که همه چی آرومه ولی برای من این روزا شرایط طوره دیگه ایهف متفاوت تر از تو...قرارداد خونه داره تموم میشه و برای تمدیدش برنامه ای نداریم!!!فعلا همه در تکاپو هستن تا بهترین تصمیم گرفته بشه

پاسخ:
پاسخ:
انشالله شما هم زودتر یه خونه بهتر پیدا کنید.
منم امروز سر راه به فرهاد میسپرم. اصن یکاری میکنم بشی همسایه خودم! :)
فریبا برا ماهم بسپر.دنبال یه جااییم.ماهم داریم میریما.این روزای اخره..یه بار بیاین دورهم باشیم.بوووس

پاسخ:
پاسخ:
چه میشنویم!!!!؟
کاخ نشین سعد اباد میخواهد به کوخ نشینان نواب بپیوندد!!؟؟
نگووو
نگوووو
......

خداروشکر که خوش گذشته بعضی وقتا یه جشن خیلی روحیه آدم و عوض میکنه. والا ما هم با وجود دست و پاهایی که داریم اگه تو آب زندگی میکردیم از بسکه باید درگیر شنا کردن میبودیم (چقدر جملم ثقیل شد)مجبور بودیم بدون دست غذا بخوریم, مخصوصا شناهای منو تو که تمام اعضا و جوارحمونو به کار میگیریم

پاسخ:
پاسخ:
بمیری نوشین با این نظرت " شناها منو تو ...."
اونقدر خندیدم تو سایت پروژه که نگو!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند