گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

سوتی

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ق.ظ

سوتی دادم در حد لالیگا!

یه دستگاه چندکاره اوردند برای اتاق پروژه. پریروز رفتیم افتتاحش کنیم هر کاری میکردم کپی نمیگرفت. یه بنده خدایی هم از شرکت شارپ هفته پیش اومده بود و کلیات کار رو برای ما (یعنی من!!!) توضیح داده بود. 

حالا من هی زنگ زنگ به اون آقاهه که این چرا کپی نمیگیره. اونم میگفت امکان نداره دستگاه سالم بود منم میگفتم من نمیدونم! شما پاشو بیا اینجا ببین دستگاه چشه. البته این رو هم بگم که قبلش به مهندسان گروه هم اطلاع داده بودم ولی کسی به ذهنش نرسید مشکل کار کجاست!

خلاصه اون بنده خدا امروز پا شد اومد هلک هلک اینجا و دستگاه رو روشن کرد و جلوی چشمان وق زده ما کپی گرفت!!! 

من گفتم ای بابا این دیروز نمیگرفت که!! ببین مگه اینطوری کپی نمیگیرن!؟؟ و دکمه های کپی رو بهش نشون دادم. اونم گفت آره اینطوری کپی میگیرن. ولی شما قبلش رمز دستگاه رو زدی!؟ 

من :| هووم!؟ رمز!!؟ 

آقاهه: مگه من نگفتم این دستگاه رمز داره، باید قبل از اینکه باهاش کار کنی رمزش رو بزنی! بفرمائید 753 رمزشه. 

من :-"


خب من چیکار کنم! ما اون روز بهش گفتیم رمز دستگاه رو برداره. لازم نیست رمز داشته باشه. خب خودش برنداشت. به من چه! 

  • فریba

نظرات  (۲)

وااااااااااااااای فریبا توروحت مرررررررررررردم ازخندهک.یارو چقده عصبی شده ها...اینهمه راه و ترافیک و...........

پاسخ:
پاسخ:
آره بیچاره!
خیلی عصبانی شد!!

به من چه!

به شهد گفتی ببند ، نبست! منم نمیبندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند