گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

چند در 1!

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۱ ق.ظ
1. چقدر خوبه که این هفته یه روزش تعطیله! کلی کارهای عقب مونده دارم که میتونم براش برنامه ریزی کنم. اول تصمیم گرفته بودم برم خونه ولی بعدش دیدم اگه برم حجم تمام درسها و کارایی که باید انجام بدم بیشتر میشه. لذا تصمیمم عوض شد و میمونم (البته شاید دوباره عوض شد و رفتم!!!)

2. امروز باید برای یه همایش مقاله بفرستم که آخرین روزشه! من نمیدونم این عادت دقیقه نودی بودن من کی ترک میشه! تازه مقالمم هنوز اماده نیست! ولی من میدونم که مقالم رو امروز تمام خواهم کرد و خواهم فرستاد. 


3. تو فکر یک سفر خارج از کشور هستم! همین! فقط تو فکرشم!! پولم کجا بود!!


4. تو این فکر هم هستم که اگه آخر هفته خونه نرفتم بگم بچه های بیان خونه. راضیه و مصوم و فاطمه. نظرتون چیه!؟


5. بخیه ها رو هنوز باز نکردم. دیگه کم کم داره جذب بدنم میشه! دیشب یه قیچی و موچین دادم دست فاطمه گفتم بیا اینا رو باز کن. یکم که کشید جیغ من رفت هوا. دردم گرفت حسسسابی. اونم گفت دیگه دست نمیزنم! دلش رو ندارم. هر چی گفتم من تحمل میکنم اون هی گفت نه! دکترم رفته مسافرت تا 10 روز دیگه نمیاد. اگه امروز فرصت کردم میرم درمانگاه دانشگاه. شماها دلش رو دارین؟؟ خب بیاین باز کنین این گره ها رو از تن من! به چه دردی میخورین پس!؟


6. بفرمائید ناهار!


  • فریba

نظرات  (۴)

وای من دردم گرفت...اره بابا نرو خونه.اخر هفته که هممون تعطیلیم.یه جا همو ببینیم.خداروشکر هممون که خونه داریم.این چاوشی ام اگه بیاد خوبه ها.

پاسخ:
پاسخ:
اره خودمم خوندم دردم گرفت! :)
به احتمال 50 درصد نمیرم!!! ولی اگه نرفتم ... بازی درنیارید! آخر هفته بیاید خونه ما.
خبرش رو میدم تا فردا.
واقعا که! اگه همه دور هم جمع شدید من اون خونه رو به اتیش میکشم

پاسخ:
پاسخ:
چقدر خوب! اینطوری تو رو هم میشه از نزدیک دید!
قبلش یه ندا بده از پنجره ببینیمت حداقل!!
ووووووووووووووووووووووییییییییییییی
من وظایفه گوناگونی رو دوشمه این هفته بازم هماهنگ کردین یه خبر بدین تا جایی که بتونم خالی میکنم میام
ای نوشین حسود!!!

پاسخ:
پاسخ:
بله شما علاوه بر زندگی شخصی خودتون، یک کاروانسرا و تمام مهمانانش رو هم باید ساماندهی کنید!
امان از این هاجرررررررررررر.ببینمت میکشمت...راستی قرار کوه با پیپو نذاشتی هنوووووووزززززززززززززززززززززز؟چه خبره والا ما که شوی داریمو صدتاگرفتاری و کارو...مث تو همش کار نداریم..بسه دیگه...........
پاسخ:
پاسخ:
والا!!
مردم جنبه ندارن برن سر کار!!!
البته میدونی راضیه جان که هاجر علاوه بر خونه و کار خودش، مسئولیت یک کاروانسرا رو هم به عهده داره دیگه.نباید بهش سخت گرفت.
درست میگم هاجر!؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند