گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

و نترسیم از مرگ...

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۶ ق.ظ

بازم قطار مرگ... و اینبار مسافرش سعید بود...


لیلا که زنگ زد نمیدونم چرا حسم میگفت یک خبر بدی پشت این تماس هست چون یک تماس بی موقع بود! وقتی گفت سعید امروز داشته از اصفهان میومده تصادف کرده... بدون اینکه بذارم حرفش تموم بشه گفتم لیلا مرده؟؟مرده؟؟

اولش خیلی معمولی و بدون اینکه بهش فکر کنم به بچه ها گفتم پسر خالم تصادف کرده فوت کرده!

ولی وقتی تنها شدم.. وقتی بهش فکر کردم... تازه فهمیدم چی شده!

میتونستم برای تشییعش خودم رو برسونم، میتونم برای مراسمش برم ... ولی نرفتم.. نمیرم... نمیتونم... دلش رو ندارم... سعید همش 4 سال از من بزرگتر بود...

.

.

.

.

هر دفعه که کسی میمیره فقط به این فکر میکنم که چقدر این زندگی بی ارزشه. سعید صبح داشته میرفته دانشگاه ... کی فکرش رو میکرد دیگه برنگرده!؟

داریم برای چی زندگی میکنیم؟ داریم برای چی تلاش میکنیم؟ داریم چیکار میکنیم تو این دنیا؟ اصلا کارامون هدف داره؟؟ اینده داره؟ زندگیمون یه برنامه کلی داره؟؟ مرگ تو برنامه مون جا داره؟

کی میدونه ما صبح که پامون رو میگذاریم از خونه بیرون ایا شب به خونه برمیگردیم یا نه؟

چقدر غافلیم از همه چی. از امروز، از فردایی که معلوم نیست بیاد یا نه، باشیم یا نباشیم... با خیال راحت همه کاری میکنیم، هر جور دوست داریم رفتار میکنیم، بدی میکنیم، دروغ میگیم، غیبت میکنیم، خیانت میکنیم، حق خوری میکنیم... خیلی کارای دیگه... به این امید که حالا یه روز میاد جبران میکنیم... در حالیکه اصلا نمیدونیم اون روز خواهد رسید یا خیر... خیلیامون که به همون روز هم فکر نمیکنیم حتی!


ای خدا...

چه راحت سعید رو بردی پیش خودت....خودت صبر بده به همه...

  • فریba

نظرات  (۴)

بالاخره باور کردی انگار از حالت شوک در اومدی.......خدا صبر بده به خانوادش...
پاسخ:
پاسخ:
اون موقع اصلا نفهمیدم جریان چیه!!

خدا صبر بده...
چقدر دردناک ...
تسلیت میگم امیدوارم خدا به خانوادش و مخصوصا مادر و پدرش صبر بده
پاسخ:
پاسخ:
خیلی ... خیلی ...

ممنون راضیه جان...
میترسم ولی دل خوشی هم از دنیا ندارم!!!!
فکر کنم از تهدید راضیه خیلی ترسیدیا ! نظر منم فکر کردی مال راضیه است

پاسخ:
پاسخ:

آره به خدا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند