گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

362 - یه سوال!

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ق.ظ
دارم به یه چیزی فکر میکنم! 

شمام وقت داشتید فکر کنید.

دارم به این فکر میکنم که اگه بدونم کی قراره بمیرم! اگه زمان مرگم رو بهم بگن. چیکار میکنم!؟ تو فرصتی که دارم برای زندگی چه کارایی میکنم. 

شما هم فکر کنید. 

دوست دارم جواباتون رو بشنوم. میخوام یه لیست از همه کارایی که دوست دارم قبل از مردن انجام بدم بنویسم. شمام بنویسید. هر کاری که دوست دارید. هرررررر چی!

اینطوری یکسری اولویت های مهم زندگیمون معلوم میشه. 

به نظرم باعث میشه یکم اهدافمون برامون روشن بشه! یا حتی ببینیم اصلا هدفی داریم برای زندگی یا نه!

این چند روز نمینویسم. یکم به خودم و کارام میخوام فکر کنم. آخر هفته هم که میرم برای مراسم. 

انشالله هفته بعد برمیگردم... 

با حال بهتر! 


--------------------------------------------

نظراتتون رو هم خوندم. ممنون. سر فرصت جواب میدم و تایید میکنم. :)


  • فریba

نظرات  (۲)

کنکور!من باید کنکور بدم!
امیدوارم هیچ وقت زمان مرگم و نفهمم و کاملا غیر منتظره اتفاق بیفته و فقط چند لحظه طول بکشه و برم
پاسخ:
پاسخ:
یعنی به نظرت خوب نیست ادم بدونه چقدر برای زندگی فرصت داره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند