گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برای روز میلاد تن من...

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۱۷ ق.ظ
1. نوشین عزیزم. 

2. شبنم گلم. 

3. فرشته مهربون.

4. فاطمه دوست خوبم.

5. مریم گلی.

6. عطیه عسل.

7. مص فندق. 

8. مصی دوست داشتنی

9.  ؟؟؟؟


امروز روز تولد منه! من به کل یادم رفته بود! هفته پیش یادم بود ها، حتی میخواستم امروز شیرینی بخرم و بیارم سر کارم. ولی به خاطر یکسری مسائلی که اخیرا پیش اومده و ذهن منو درگیر کرده، من به کل فراموش کردم. تا دیروز با اسمس نوشین یادم اومد که ای واااااااااای فردا (یعنی امروز) تولدمه!! 

دیشب شب خیلی خوبی بود. رفتم پیش شبنم و فرشته. کلی خندیدیم. خیلی وقت بود اینهمه از ته دل نخندیده بودم. خیلی خوش گذشت. یه تاب بافتنی خیلی خوشگل هم از شبنم هدیه گرفتم. میپوشم عکس میگیرم میگذارم ببینید! (یه جمله با 4 تا فعل!!!)

از دیشب هم که اسمسهای دوستانم همینطوری داره برام میاد و من کلی به خاطر داشتن این دوستان که هنوز یاد من هستند خیلی خوشحالم.

وقتی صفحه گوگل رو باز کردم و این لوگو رو دیدم، کللللی ذوق کردم!

اولش فکر کردم مناسبتی چیز هست که این لوگو رو گذاشته، اما وقتی خوب دقت کردم، این پیام رو گوشه لوگو دیدم فهمیدم  این لوگو رو برای من گذاشته :)

اگه گفتین چرا!؟

 


  • فریba

نظرات  (۳)

اووووووووووووووووون نهه کیه!
پاسخ:
پاسخ:
اون نهه هیشکی نیست!
علامت سوال گذاشتم ببینم کی به عنوان نهمین نفر بهم تبریک میگه! که کسی نگفت! :)
بنده شخصا به عنوان نهمین نفر تبریک میگم D: حالا شیرینی ما کو؟ :)))))))
ینی اینقدر معروف شدی تو ؟؟؟ :| دیگه کم کم میان از خارج میبرنت :(((((((( منم با خودت ببر
پاسخ:
پاسخ:
آدم یه خوارزاده مث تو داشته باشه دیگه غم نداره!
وقتی کادو دادی شیرینی هم بهت میدم!

بله پس چی فکر کردی!
فکر کردی خالت کم کسیه!؟
  • مریم پاییزی
  • تولدت مبارک

    9.مریم پاییزی
    پاسخ:
    پاسخ:
    مچکرم،
    البته! 10!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند