گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

390 - شب عاشوراست امشب...

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۰۹ ب.ظ

محرم رو

دوست دارم،

مشکی پوش شدن کل شهر رو به احترام این ماه

شور و شوق مردم رو برای ادای نذوراتشون به احترام امام حسین

یه دست شدن پیر و جوون و زن و مرد برای زنده نگهداشتن این آئین رو

دوست دارم

...........

صبح عاشورا،

میدان مرکزی شهر،

انتظار برای نخل

فریادهای یا حسین

کبوترهایی که دور تا دور میدون میگردن

کبوتر بسته شده به نخل امام حسین و ابوالفضل عباس که از دور بال و پر میزنه

دوست دارم،

.............

نماز ظهر عاشورا

بدرقه نخل به جایگاهش تا عاشورای سال دیگه ...

آیا باشیم ...

آیا نباشیم...

 

.التماس دعا.

 

  • فریba

نظرات  (۴)

  • مریم پاییزی
  • التماس دعا.. :)

    پاسخ:
    پاسخ:
    محتاجیم به التماس دعا!

  • مریم پاییزی
  • سلام ابجی خوبی؟


    چه خبر؟


    گوشی خریدی راستی؟چی؟


    دلم برا خودت ونوشته هات تنگ شده بود:)

    پاسخ:
    پاسخ:
    به به!
    آبجی کوچیکه، کمت پیداست!؟
    شمال خوش میگذره؟ با دریا و کوه و دشت و جنگل حال میکنی دیگه!

    گوشی!؟ نه بابا از فکرش اومدم بیرون به کل! :)

    ما هم بیخبر بودیم ازتان، مسرورمان کردید!

    بیا چت یه خبر از خودت بده ببینم چیکار میکنی!
  • مریم پاییزی
  • ابجب بزرگمونو نشون بدیم ;)

    شمال هم بد نیس خدارو شکر اما هیچکدوم ازین جاهارو نرفتم D:

    ابجی من یاهوم اصن بازنمیشود :( جه کنم؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    پس چکار میکنی تو این چند سال اونجا!؟

    میگم چرا هر چی آف میذارم کسی جواب نمیده ها!!

    ور برو یکم بهش باز شه بلکه!
  • مریم پاییزی
  • فریبا:

    پس چیکارمیکنیاین همه سال اونجا؟

    مریم:

    دقیقا عین چیزخلها توخوابگاه تپیدم
    پاسخ:
    پاسخ:
    حیفه طبیعت شماااال، بهره ببر!!
    ما شاید بیایم یه سفر اونورا!
    پایه باش بابا.

    کامنتهای خودمم ننویسی من میفهمم به چی جواب دادی!! :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند