گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شنبه شروع هفته است!

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

1. یک شروع فوق العاده پر کار. برعکس شروع هفته پیش، امروز خیلی سرحال و پر انرژی هستم. (بزن به تخته!!) هیچ دلیل خاصی هم نداره، فکر کنم مهمترین دلیلش رفتن به خونه و یک استراحت حسسسابی باشه. البته همچین هم استراحت نبود، همش اینور و اونور و این مراسم و اون مراسم. ولی خوب بود. فرصتی حاصل شد تا تمااااام فامیل رو حتی اونایی که چشم دیدنشون رو نداشتم و شاید هم بالعکس رو اجبارا و الطافا یجا ببینم!! :)


2. متوجه یه موضوع شدم اونم اینکه! هر وقت یه پست یذره عمیق و مفهوم دار میگذارم (مثل همون پست مرگ!!)، همتون میرین تو کما!! 


3. امروز یه خبر خوب شنیدم، ولی چون یه رازه و من هم آدم رازداری هستم برای همین نمیگم! :-p


4. دیگه اینکه من هفته پیش یه مانتو خریدم از قائم. رنگ سرمه ای سیر! امروز پوشیدم و همه خیلی خوششون اومد!! هی هم ازم تعریف کردند. :))


5. دیگه اینکه ...، آها خونه ما برای سومین بار خوش یمنی خودش رو نشون داد ولی خورد به در بسته!! ( یادم بیارید یه پست مفصل در این رابطه بنویسم که خیلی حرف برای گفتن دارم!!)


6. هوس استلخ کردم ولی هوا بدجوری سرده! میترسم سرما بخورم. 


7. دیگه...!؟ 


8. سلامتی!! 


  • فریba

نظرات  (۳)

اون رازه رو بگو لطفا
بعد از اینکه بهم بگی به تو چه
راستی عاشقل قالب وبلاگت شدم با اون سه تا!!!!
پاسخ:
پاسخ:
اتفاقا به تو میتونم بگم!

اونا سه تا هم عاشق توئن!
اگه گفتی کدومشون منم!؟
کما رو باهات موافقم
خبر خوش؟ اووووووو اینو که همه میدونن

پاسخ:
پاسخ:
اونم کمای عمیق!

تو هم میدونستی!؟ صداشو درنیار! این یه رااااازه!
میخوام کاری کنی که خوونه از خوش یمن بووودنش پشیموووون بشه!
وا بده دیگه بسه دیگه مریم مقدس بااااااااااااازی!
پاسخ:
پاسخ:
والا من راضی م به خدا، فقط نمیدونم چرا این یمن خونه یه هوا کج مسیره! آخه به اینام میگن یمن!؟
عیسی مادر بیا دیگه سه تای من سه تا شد!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند