گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

نقطه تفاهم!

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

متوجه یه موضوع مهم شدم!

اونم اینکه من و مهندس م. خیلی تفاهم داریم با هم دیگه!

یکیش اینه که بک گراند یاهو میل جفتمون یه تصویره!

یکی دیگم این که هر دو تامون بیسکوئیت های بای خیلی دوست داریم! :))

  • فریba

نظرات  (۵)

  • مریم پاییزی
  • :))))
    پاسخ:
    پاسخ:
    جدی میگم!
    عشق از همین چیزای کوچیک شروع میشه!

    :))
    مباااااااااااااااااااااااارکه!
    پاسخ:
    پاسخ:
    نه! نه!
    من هنوز میخوام درس بخونم! (این جمله از طرف مهندس م. بود البته!) :))
    یه تفاهم دیگه ام دارین هر دوتاتون قرص نمیتونین بخورین

    پاسخ:
    پاسخ:
    مهندس قرص نمیخوره مگه!؟
    میخوره مثل نقل و نباااات!!!
    من چمیدونم از من میپرسی ؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    وا
    خب تو میگی!!

    قضیه چیه!؟ هان!؟ [شکلکی که داره چپ چپ نگاه میکنه]
    حله دیگه!
    پاسخ:
    پاسخ:
    50 درصدش آره!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند