گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کامنتدون!

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۳۹ ق.ظ
پاسخگوئی و تایید یکباره ی 36 کامنت رو به خودم و تمامی خوانندگان این وبلاگ بالخص کامنت گذاران عزیز تبریک میگم!

اوووووووووووووففففففف! خسته شدم.

یکی بیاد ماساژ بده منو!

 

  • فریba

نظرات  (۳)

خب عزیزم شبا مشقاتو به موقع بنویس که بعدش اینجوری نشه

پاسخ:
پاسخ:
خانوم! شما لطف کنید تکالیفتون رو یجا برای من ارسال نکنید!
خب چیه همتون یهو میان برای همه پستها نظر میگذارین!؟ نمیگین من نفسم بند میاد!؟
  • مریم پاییزی
  • عزیزم :*
    خب یهو چش باز میکنیم میبینیم 7 تا پست گذاشتی مام بااااااا معرفت مجبوریم برا تک تکش کامنت بذاریم

    پاسخ:
    پاسخ:
    اینقده ذوق میکنم وقتی صبح پست میگذارم و شب میرم میبینم یه عاااااالمه کامنت دارم!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند