گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یه پست 25 ++!!

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ق.ظ

تو خونه (خونه خودم!) هر کدوممون میخوایم شب نیایم و خبر بدیم که نمیایم، میگیم من امشب میرم پیش عباس آقا!!! شب نمیام!!

منم دیشب اسمس دادم به فاطمه که:

من اومدم خونه عباس آقا، شب میمونم، نمیام خونه!

جواب داده:

پس حمومت هم همونجا برو! آبگرمکن خونه خراب شده!!!!!

  • فریba

نظرات  (۳)


وایسا ببینم حرف و عوض نکن اون وقت شما اون شب کجا تشریف داشتین؟! شماره میر و بده ببینم
پاسخ:
پاسخ:
خونه عباس آقا دیگه!!

یادداشت کن: 0912...
توجیهش کن قشنگ!! سوئ تفاهم نشه!
  • مریم پاییزی
  • من نخوندم
    پاسخ:
    پاسخ:
    کار خوبی کردی عزیزم!
    آخه هنوز بچـــّــه ای!
    این وبلاگ تا ده سال دیگه هست ایشالا؟؟من باید اونموقع بیام!
    پاسخ:
    پاسخ:
    من وصیت میکنم اون موقع پسورد وبلاگم رو بدن به تو!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند