گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کارگاه!

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۳۳ ب.ظ

فردا کارگاه داریم،

از ساعت 8 تا 5 بعد از ظهر!

اصلا نمیدونم چی میخوام به بچه ها بگم.

هیچ دیتا و تمرینی براشون اماده نکردم، تازه نشستم سر یکسری فایلهایی که داشتم قبلا و دارم سعی میکنم ببینم میشه چیزی ازش بیرون کشید یا نه!

مهمون هم دارم فردا شب.

دو جلسه کلاس زبانم رو نخوندم.

امروز یه کتاب آمار رو میز مهندس دیدم، یادم اومد چقدر باید امار بخونم!!! سر فرصت برم انقلاب بخرمش بلکه استارتی بشه برای درس خوندنم! یه سال از دفاع مقدس گذشته و من هنوز اقدام به هیچ گونه بازسازی نکردم! اسفباره واقعا!

من دیگه برم خونه .

خیلی هم خوابم میاد.

مینا گفت امشب برم خونشون، ولی حال ندارم اینهمه وسیله جمع کنم و برم اونجا! نمیدونم شایدم تا رفتم خونه حسش اومد که برم اونجا!

آخر هفته تون خوش!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

  • مریم پاییزی
  • :|اسف بارت تو حلقم...

    لطفا ملودی رو عوض کن ...


    اخرهفته ات خوش
    پاسخ:
    پاسخ:
    حذف کردیم،
    راستش خودمم خسته شده بودم ازش! منتظر بودم یکی منو مجبور کنه! :)

    حالا ملودی درخواست بدین لدفا.
    کارگاه خوب بود؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    عااااالی!
    جای شما خااااالی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند