گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

گزارش دو طرفه!

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ق.ظ
خوااااااابم میاااااااااااد...

کلاس هم دارم عصر ولی اصلا حسش نیست برم. 

با یکی از بچه ها هم عصری قرار گذاشتم برای پایان نامش با هم صحبت کنیم. 

کار اینجا هم که تکلیف نداره، هر آن باید منتظر بود تا پروژه جدیدی تعریف بشه و بندی به بند وظایف تو اضافه بشه و تو هم ناچاری به اطاعت امر و تسلیم!

یکی بیاد اینجا منو یکم منو محکم بغل کنه فشار بده خستگیم در بره تا بشینم سر کارم!

من باید تا فردا یه گزارش در رابطه با یه موضوعی که اصلا نمیدونم چیه آماده کنم! صرفا به این دلیل که کارفرما قراره فردا بیاد ببینه تیم ما در رابطه با این موضوع که هیشکی هنوز روش هیچ کاری نکرده، داره چیکار میکنه!!!

ما هم که خب مسلما نمیگیم ما هیچ کاری نکردیم!! باید یه جوری طرف رو توجیه کنیم! لذا باید یه گزارش دهن پر کن آماده کنیم. 

دیوار کی تو این مواقع از همه کوتاهتره!؟ 

خب معلومه! من!



بعدا نوشت:

مهندس رو به دکتر ح: اقا این گزارش فردا رو چیکار کنیم!؟ چی میخواید بگید تو جلسه!؟

دکتر: داریم یه چیزی اماده میکنیم میدیم بهتون فردا یه نگاه بهش بندازین قبل جلسه!!

مهندس م: هیچ کاری انجام نشده! آخه گزارش چی!؟ من چرا بهش نگاه کنم؟؟ بابا جلسه است فردا... آماده نیست...

دکتر ح: آماده میشه!! نگران نباش تو! تا خانم ... (یعنی من !!! ) هست غصه هیچی رو نخور!!!

مهندس م:

دکتر ح:

من بیچاره:

 

  • فریba

نظرات  (۳)

نه خدایی میخوام بدونم خودت فهمیدی چی گفتی؟! فکر کنم خیـــــــــــــلی دیگه خوابت میومده

پاسخ:
پاسخ:
نه والا!
آره دیدی این بالادستیا چطورین!!!یعنی قشنگ رو اعصابنا, کاری رو که خودشون تو یه ماه انجام میدن توقع دارن تو یه هفته ای تحویل بدی!!!

پاسخ:
پاسخ:
یه هفته!!!؟؟
والا کاش بگن یه هفته!
یه رووووززز چه بسا یه ساااااعت!!

قضیه چیه!!!!

پاسخ:
پاسخ:
قضیه اینه که بنده دارم له میشم زیر باااااار این همممممه مسعولیت!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند