گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

امان از این برنامه ریزی!

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۴ ق.ظ

اینهمه بدو و ببر و بگیر و بیار و گزارش بنویس و پاورپوینت آماده کن و پرینت بگیر و اینو و اونو خبر کن و و و و و !

آخرش جلسه کنسل بشه!

چه خبره که آقایی که اوشون باشه و جلسه به خاطر ایشون تشکیل شده و قرار بوده بیاد گزارش این پروژه رو ببینه زنگ زده گفته نمیتونم بیام!

یعنی قومی که ما باشیم از بزرگ بزرگشون که بابا متی و کوچیکشون که من باشم همه ....! آره!

منو بگو بیخود دیروز کلاسم رو نرفتم نشستم سر این گزارش و دیشب در حالیکه در اوج خواب بودم نشستم پاورپوینت اماده کردم و خسته و کوفته و سر گرسنه بر بالین گذاشتم چون جون تو بدنم بود که حتی شام گرم کنم بخورم!

خدایی کی اینطوری برای کسی کار میکنه که من میکنم!

کیه که قدر بدونه!

والا!

 

  • فریba

نظرات  (۳)

اصلا آدم و از انگیزه و شور و اشتیاق واسه سخت کار کردن میندازن. دیدم که میگما. والا با این نوناشون ...

پاسخ:
پاسخ:
هنوز مونده تا از انگیزه بیفتم...!!
مهلت نمیدن که این اتفاق بخواد بیفته!
والا!

  • ♪-♠مهسا -♪-
  • سلام فریبا جووووووون خیلی شیطونیا با 150 تا خودشم شب /؟ ایول ایول

    پاسخ:
    پاسخ:
    جوون!؟؟
    ایشون چی گفتن!!؟؟
    اینجاااا ایران است عزیزم
    خاک دلیران

    پاسخ:
    پاسخ:
    خارجش هم دیدیم بابا
    بدتر از اینه!
    یه هفته است میخوان نتایج مقالات رو اعلام کنند، خفه کردند ما رو!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند