گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

چـــِـــشم نگو!!

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۱۱ ب.ظ

صبح که موهام رو شونه زدم و خواستم کلیپس بزنم، به این فکر کردم که این کلیپسه چقده برام عمر کرد! تقریبا 4 سال بود که داشتمش و مدام ازش استفاده میکردم ولی هیچیش نشد. فقط گلاش پر پر شد و خود گیره سالم بود.  

گفتن این جمله همانا و شکستن گیره در دستانم در همان دم همان!


پی نوشت:

کمال همنشینی با بعضی ها در من اثر نمود!

  • فریba

نظرات  (۳)

هی وای من!!!!!
  • مریم پاییزی
  • کلیپس منم دقیقا تو همون روز و همون ساعت شکست

    پاسخ:
    پاسخ:
    من چشش نزدم به خودا!

    من دو سه تا از این پرپری ها دارم! بیا بگیرشون!
  • مریم پاییزی
  • دستت درد نکنه ,باید بیام حتما!!!فقط زیاد تپل مپل نباشه کلیپسش^_^
    پاسخ:
    پاسخ:
    اتفاقا یکیش اینقده کپله که وقتی میزنی رو سرت حس میکنی دو تا کله داری!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند