گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

440 - و باز هم جلسه ای و گزارشی!

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ق.ظ

ما امروز بعد از ظهر جلسه داریم،

از وزارت دارن میان!

بنده مجددا دارم گزارش آماده میکنم و پاورپوینت میسازم و ...

خداشاهده اگه این جلسه باز کنسل باشه و یا نشه گزارشهایی که آماده کردم رو ارائه بدیم،

دیگه نه من نه دکتر!

نه من نه پروژه!

نه من نه گزارش!

نه من نه دکتر م!

نه من نه ...!

 


بعدا نوشت!

در حالیکه تماااام مدیران تیم، تو اتاق جلسات، گزارش به دست، منتظر حضور نمایندگان ناظر و وزیر بودند.... 

این تماس حاصل شد که:

مدعوین گرامی نمیان و جلسه کنسله!

یعنی دود از کله همه بلند شد هااا!!

من که میخواستم همون لحظه جیییییغ بکشم!!! 



  • فریba

نظرات  (۳)

حالا هی بگو خارج بده!!!

پاسخ:
پاسخ:
من گفتم!!؟؟؟
من به روح خودم خندیدم!!

والا!

واااااااااااااااااای دود از کلم بلند شد! عـــــــــح اینا کین دیگه بابا شورشو در آوردن

پاسخ:
پاسخ:
میبینی من چی میکشم از دست اینا!!؟؟

  • مریم پاییزی
  • وااااااااااااااای یعنی چی

    پاسخ:
    پاسخ:
    یعنی اسکلمون کردند رسما!!
    با عرض پوزش از جمیع اساتیدم!


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند