گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بارون باروووونه!

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۶ ق.ظ
یه بارون حسسابی داره میاد  و من خیلی کیف میکنم از این هوا!

صبح دیدم هوا بارونیه و با اینکه میدونستم این بالا خیلی شدیده ولی چتر برنداشتم با خودم و گفتم بذار یکم خیس بشم. چه اشکالی داره. 

از صبح هم این آهنگ تو ذهنم زمزمه میشه:

لینک دانلودش رو هم برای اونایی که صدای خوبی ندارند و نمیتونند خوب بخونند گذاشتم تا ازش بهره ببرند!!!! :))


بارون بارونه، زمینها  تر می شه، گلنسا جونوم، کارها بهتر می شه

گلنسا جونوم، توی شالیزاره، برنج می کاره

می ترسم بچاد، طاقت نداره، طاقت نداره

طاقت نداره، طاقت نداره


بارون بارونه، زمین ها  تر می شه، گلنسا جونوم،  کارها بهتر می شه

دونه های بارون،  ببارین آرومتر، بهارای نارنج،  داره می شه پرپر

گلنسای من رو،  می دن به شوهر

خدای مهربون،  توی این زمستون، یا من رو بکش، یا اون رو نستون

یا من رو بکش، یا اون رو نستون، یا من رو بکش، یا اون رو نستون


بارون بارونه، زمینها  تر می شه، گلنسا جونوم، کارها بهتر می شه

بارون می باره، زمینها  تر می شه، گلنسا جونوم، کارها بهتر می شه

گلنسا جونوم، غصه نداره، زمستون می ره، پشتش بهاره

زمستون می ره، پشتش بهاره، زمستون می ره، پشتش بهاره


دانلود (با صدای ویگن)
  • فریba

نظرات  (۱)

  • مریم پاییزی
  • سلام

    این جام بارون میاد انقد هوا دونفره اسسسسسسسسسسسس



    نمیدونم چرا من موقع بارون چندتا اهنگ کلیشه ای میاد تو ذهنم مث سیاوش(بارونو دوس داشتی یه روز بدون چتر و سر پناه ..... )

    این اهنگ رو هم اضافه میکنیم....

    پاسخ:
    پاسخ:
    از هوای دو نفره خوشم نمیاد! بیشتر دوست دارم هوا یه نفره یا دسته جمعی باشه!

    بارون رو دوست دارم هنوز..
    چون تو رو یادم میاره...

    آره اینم قشنگه! ولی غمگینه خوشم نمیاد!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند