گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

یک خواب 12 ساعته!

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ
مجددا عرضم به حضورتون که:

من دیروز که رفتم خونه، اول یه دوش گرفتم و بعد یه چایی دم کردم و بالشت و پتو زدم زیر بغل و به فاصله نیم سانتیمتری بخاری گرفتم خوابیدم، دیگه هیچی نفهمیدم تا صبح امروز ساعت 6:30 که از خواب بیدار شدم!!! 

البته وسطاش یه چندباری بیدار شدم و ساعت رو نگاه میکردم و یه تحلیلی میکردم که الان چه وقت شبه و چقد خوابیدم و چقده دیگه وقت دارم بخوابم و ...پ

ولی هنوز خستگیم در نرفته! بازم رو بهم بدن میخوابم!!


پی نوشت:

نیمه شب که بیدار شدم، یادم اومد چائی دم کردم و نخوردم! اونقدر دلم خواست اون موقع! ضمن اینکه یادآوری کنم من شام هم نخوردم. میخواستم یه چیزی برای ناهار امروزم درست کنم که اونم نکردم و ظهر مجبور شدم فست فود بخورم.



  • فریba

نظرات  (۱)

آخ چقدر این خوابا می چسبه!!!!! مخصوصا بعد از یه روز سخت!!
اینجا تو خووونه که انقدر همه سر و صدا میکنن آسایش نداریم!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
به من که نچسبید والا!
از بس جام هی گرم و سرد شد و اینا اومدند و رفتند و هی خودم پاشدم و خوابیدم و گشنه م بود و ...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند