گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

Unknown

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۵ ق.ظ

یه عالمه کار رو سرمون ریخته و همه عقبند از زمان تحویل گزارش کاراشون و مدیر پروژه در حد انفجار عصبانیه و من همونطور که قبلا هم عرض کردم دیوارم از بقیه همکارا کوتاهتره! دکتر بخشی از کارای فنی رو از اونا پس گرفته و داده به من که انجام بدم تا زودتر این فاز جمع بشه بره! منم از اونجائی که خیلی متعهد و مسعول هستم  دارم اینجا وب آپ میکنم!! اونم فقط برای شما! Only for you not any body else!

(متعهد و مسعول هستم در مقابل شما نه اینا! )

عرض به خدمتون که:

یه شش ماه پیش اگه یادتون باشه دکتر یه موضوعی به من داد که نه من و نه هیچ کسی تو گروه تخصصی در موردش نداشت و همه یه پاراگراف مشترک در موردش میدونستیم فقط!! و ازم خواست که پروپوزالش رو در عرض یه هفته بنویسم تا بفرسته پزوهشی برای تصویب و دریافت اعتبار!

منم یادمه نشستم یه 7-8 تا طرح بین المللی خوندم و یه چیزی در آوردم و دادم رفت و تصویب هم شد.

گذشت تا پریروز که قرار شد بیان حضورا این طرح رو بررسی کنند و من مجددا قرار شد پاورپوینتش رو آماده کنم. منم نشستم از همون پروپوزاله همه چی رو کپی پیست کردم و یه چیزایی هم اول و آخرش چسبوندم. رفتم جهت تکمیل اطلاعات با میر صحبت کردم، ایشون هم گفت پاورت رو بیار ببینم چی نوشتی یه بررسی کنیم.

باهم نشستیم خوندیم، وسطاش گفت اینا رو خودت نوشتی!؟ منم گفت بله! چطور مگه!؟ گفت خیلی عالیه. بی نقصه. کامل و پخته است.

منو میگی!!!!! باورم نمیشد میر اینطوری تعریف کنه! آشنا هستید باهاش دیگه!!

این بود که یه لحظه به فکر فرو رفتم و گفتم پروپوزال رو دکتر هم یه بررسی کرده بود روش، نکنه مواردی رو بهش اضافه کرده که این چنین کامل و پخته شده و اونوقت من اومدم به اسم خودم زدم!

این بود که بدو بدو رفتم تو فایلام گشتم و اولین ورژنی که فقط خودم روش کار کرده بودم رو اوردم و با اخرین ورژن که فرستادیم پژوهشی مقایسه کردم. دیدم فقط اعداد و ارقام اعتبار درخواستی فرق کرده و اصل متن همونیه که خودم نوشتم.

اینجا بود که من این شکلی شدم  و گفتم دمت گرم فریبا! خودت هم باور نمیکردی بتونی اینطوری طرح بنویسی که میر هم نتونه ازش ایرادی دربیاره. نه !؟

الان هم باورم نمیشه اونو خودم نوشته باشم! آخه خیلی قلمبه سلمبه است جمله هاش!

نکنه کسی دیگه هم دست داشته توش و من خبر ندارم!؟ 


  • فریba

نظرات  (۲)

آوووووووورین!
آینده ی درخشانی برات میبینم!!!!
پاسخ:
پاسخ:
اینده ی درخشان رو ول کن! تو گوی ببین من کی میرم خارج!!؟

چه تفاهمی چوون منم این روزا خیلی به خارج رفتن فکر میکنم!!!!
ولی چه جوریش رو هنوز نمیدووونم!!!!!! بی صبرانه منتظر یه موقعیت هستم

پاسخ:
پاسخ:
بیا بریم پس! آخر هفته که اومدی دیگه خداحافظی هاتو بکن و همه وسایلتو بیار که از اینور بریم دیگه یسره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند