گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

اسکی میخوام!

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹ ق.ظ

صبح ها که میام سرکار و از این پائین قله های به برف نشسته رو میبینم، این آرزوم یادم میاد که یه روزی دوست داشتم اسکی یاد بگیرم ولی هیچوقت حتی دنبالش هم نرفتم ببینم چی هست، چجوری باید یادش گرفت، کجا باید رفت و ...

امروز صبح که میومدم، دوباره نگاهم به قله پربرف توچال افتاد و یادم به دوران جوانی!

سرچ کردم در مورد اسکی و وسایل مورد نیازش و هزینه آموزشش و خیلی چیزای دیگه!

نا امید شدم کلا! 

چرا اینقده گروووونه!؟ یه ست معمولی و دست پائین و چینی لوازم اسکی یه چیزی تو مایه های 2-3 میلیون تومن درمیاد!! هزینه آموزشش هم ساعتی از 30-40 تومن شروع میشه به بالا انگار!! بگذریم از هزینه ورودی به پیست و خورد و خوراک و رفت و آمد تا اون قله و خیلی هزینه های جانبی دیگه!

یعنی من اگه قصد داشته باشم این ورزش مفرح و نشاط انگیز رو یاد بگیرم باید شیرین 4 میلیون تومن بذارم کنار تا غمم نباشه!

نمیخوام اصن!


پی نوشت:

یادمه اون روزا که هنوز هممون دور هم بودیم تو این دانشگاه، هاجر میگفت: 

دلم میخواد یه ماشین بخرم، بعد دو تا چوب اسکی هم بخرم که از پنجره های اینور و اونور ماشینم بذارم بیرون و برم توچال و بیام از اینجا برم!! بازی هم نکردم نکردم، ولی این چوب اسکی ها از پنجره ماشینم بیرون باشه! :)))))

هاجر بیا شریکی یه ست اسکی بخریم، یه روز هم ماشین مجتبی رو قرض بگیریم بریم به آرزومون برسیم!! 


  • فریba

نظرات  (۳)

با اون اوضاع همون چوب اسکی خریدن خالیشم نمی ارزه, بیخیال بشین به نفعتونه

پاسخ:
پاسخ:
قرار شد پارو بخریم!!

منم صب به صب که از پنجره این کوهارو میبینم خیلی دلم میخواد برم توچال.بذار یه برف حسابی بیاد حتما میریم... ماشین مجی با من میخوای دوتا پارو از پنجره ها بذاریم بیرون به جای چوب اسکی:)مهم ژستشه دیگه!!!
هر چی تفریح باحاله مال این پولداراست: اسکی- غواصی- بالون سواری....

پاسخ:
پاسخ:
تو رووووحت هاجر اینقده به این "پارو " خندیدم...

به ارزونی و گرونی نیستف به پایه بودنه! شما برای تفریحات سالم و ارزان هم پایه نیستید دوستان! دیگه این گرون مروناش که بماند!

پینت بال رو جمع کن بیا بریم! تو دلم درخت شد!
درختو خوب لومدی
ببینم چندتا یار میتونم جم کنم بریم

پاسخ:
پاسخ:
تو که یار زیاد داری!
یه سوت بزنی جمع میشن همه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند