گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حرفم نمیاد!

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ق.ظ

حرفم نمیاد!

کلی کار دارم و کلی استرس بابت گزارشهایی که بای تحویل بدم.

از اینطرف میر با من قهره و سر سنگینه و محل نمیده که کلی رو اعصابمه!

هی هم میخوام برم باهاش حرف بزنم ببینم قضیه چیه حالا مگه فرصت میشه. از طرفی هم حوصله ندارم هی دوباره برم حرفهای نکراری بزنم که آقا اینجوری آقا اونجوری

من نمیدونم واقعا چرا ...

اصن ولش کن!

عرضم به حضور که عطیه اومده تهران!

محمد هم همینطور. عطیه دیشب با قطار اومده، محمدمون هم همینطور.

الان پیجور شدم فهمیدم محمدمون با همون قطاری اومده که عطیه اومده. بهش گفتم چرا زودتر نگفتی که بگم عطیه که داره میاد خونمون، تو هم بیای خونه ما حداقل یکم استراحت کنی. بچه م دو ساعت تو ایستگاه راه آهن خوابیده بود صبح شه بره دنبال کارش!

اونم تو این سرما! چه خاطره ای دارم از این فصل و در ایستگاه راه آهن بودن. تا صبح تو سالن انتظار راه آهن مشهد خوابیدیم. یخ زدم تا صبح رسما. سفر خیلی سختی بود. نامردا نمازخونه به اون عظمت ساختن صرفا برای دو ساعت نماز خوندن صبح و ظهر و شب! بقیه ساعات رو میبستن! خب ببندین کلا، ما همین گوشه یه روزنامه میندازیم نماز میخونیم! قبول میکنه خدا!

والا!

ولی تجربه شد برام که اگه خواستم با کسی برم سفر همون اول ببینم تا چه حد همراهه!!

داشتم میگفتم عطیه اومده تهران.

سلام میرسونه ، الان رفته تجریش. عصری قرار بیاد بریم یکم بگردیم.

هر کی پایه است بیاد بریم.

من برم به کارام برسم.

فعلا.

 

پی نوشت:

حرفم نمیومد مثلا!!

 

  • فریba

نظرات  (۴)

سلام برسون بهش خیییییییییییییلی
حسابی خوش بگذرونین

پاسخ:
پاسخ:
رسوندم یکم!

جای شما نیز خالی!

به به جای بعضیا رو هم خالی کنین

پاسخ:
پاسخ:
جای شما که همیشه خالی هست عزیزمممم
  • مریم پاییزی
  • ^_^خاله من دلم تهرانوخرید خواست

    پاسخ:
    پاسخ:
    هم تهران سرجاشه و هم تا دلت بخواد جنس برای خرید هست!
    پولاتو جمع کن و بیا!

  • مریم پاییزی
  • مهم اینجاس که من نمیتونم بیام تهران :|
    پاسخ:
    پاسخ:
    آره خب!
    دهه هفتادیا رو راه نمیدن تران!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند