گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کودک درون من!

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ق.ظ

جاتون خالی

با عطی از پریروز تا حالا کل تهران رو گز کردیم!

از تجریش گرفته تا انقلاب و سرسبیل و ...

آش نیکوصفت و حلیم سید مهدی!

خیلی وقت بود اینهمه جا یجا نرفته بودم!

خرید هم کردیم.

عطیه برای بچه خواهر و برادرش خرید کرد. لباس.

 من عاشق بچه و لوازم مرتبط با اونم! 

عشق میکنم وقتی روبه روی ویترین لباس بچه وامیستم و تماشا میکنم. 

منم میخوام یه سر برم همین پاساژ نزدیک خونه و برای امیر ارسلان لباس بخرم. 


پی نوشت:

منم برای بچه م اینو خریدم! :)

میگیرمش تو بغلم شبها میخوابم! خیلی خوشگل و دوست داشتنیه!

اینقدره این جوراب کوچولوئه به فروشنده گفتم فکر کنم این جوراب رو همون لحظه که بچه به دنیا اومد باید پاش کنی! به بعدش دیگه اندازه ش نمیشه!!

  • فریba

نظرات  (۴)

  • مریم پاییزی
  • وااااااای چه خوب !!!

    از جااان جورابشو^_^
    چه بامزست... ولی فک کنم باید هدیش بدی
    پاسخ:
    پاسخ:
    نیشت رو ببند!
    خرید با عطیه خیلی حال میده هرچی به نظرش قشنگ میاد زرتی میخره
    فریبا مشکوکیا راستشو بگو تو راهه که براش جوراب خریدی؟ نداشتیماااااااااا
    پاسخ:
    پاسخ:
    آره واقعا!
    برعکس من که کل دنیا رو باهاش زیرپا کردم تا یه کیف بخرم، آخرش هم نخریدم!!

    والا تو راه که خیلی وقته تو راهه...!
    نوشین خانم:
    یعنی چیزایی که من میخرم قشنگ نیست به نظرم قشنگ میاد!

    خب واسه شروع خووووووبه بچه داره تلاش میکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند