گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

فریبا وظیفه شناس!

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ق.ظ

وقتی پس از تحویل یه گزارش، یا نتیجه یه هماهنگی و جلسه، یا پیگیری روند انجام کار، مدیرت خالصانه ازت تشکر میکنه و وقتی داری از اتاقش میری بیرون بلند میشه و با لبخندی تو رو بدرقه میکنه،

تمام خستگی این کارای پروژه و بی احترامی و توهین های همکارانت همه و همه فراموش میشه!

از اینکه از دیدگاه مدیرم و مدیرش، یک نیروی کارا و وظیفه شناس و به قول خودشون فعال هستم، بسیار خوشحالم.

من از اینکه کسی ازم دلخور باش و حرفهای منو به دل بگیره ناراحت میشم و عمیقا روی من تاثیر میگذاره، در عین حال نمیتونم همه رو از خودم راضی نگهدارم! همیشه هستند کسانی که با تو و کارت نمیسازند و ساز مخالف میزنند و چه بسا بخوان تو رو هم این وسط خراب کنند، ولی من یاد گرفتم به این چیزها اهمیت ندم، آنچه که برای من اهمیت داره، چیزی هست که من به خاطرش اینجام و اونم شرح وظایف و مسئولیتهایی است که برای من تعریف شده!

همین!

امضا: فریبا وظیفه شناس!  

  • فریba

نظرات  (۶)

آورین منم میگم خسته نباشید!!!!
خوشححالم که خوشحالی
پاسخ:
پاسخ:
خوشحالم که خوشحالی که من خوشحالم!!

حالم خوب است!اما دلم تنگ آن روزهایی است که میتوانستم از ته دل بخندم…
پاسخ:
پاسخ:
هعی...
آی گفتی!
آفرین درستشم همینه من به تو افتخار میکنم
پاسخ:
پاسخ:
منم به خودم افتخار میکنم، یه کم البته!!
به به عکس جدید، اونم چیتگر، بسیار عالی ولی اون قبلیه رو هم من خیلی دوست داشتم
پاسخ:
پاسخ:
شما از کجا میدونستید که اینجا چیتگره!؟ من قبلا از این عکس رونمائی نکرده بودم که!!
برعکس من خیلی قبلیه رو دوست نداشتم، از کمبود عکس اونو گذاشتم!
ضمن عرض نخسته باشید تو از همون کودکی فعال که نمیشه گفت!بیش فعال بودی یه سرچی بزنی احتمالا در 7 ماهگی هم باید متولد شده باشی

پاسخ:
پاسخ:
چرا اتفاقا یه بار که نشستم با مامانم حساب کردم،
دیدم من نهایت 5 -6 ماه به دنیا اومدم!!!

مگه میشه من درختای چیتگر و نشناسم ؟!!

پاسخ:
پاسخ:
ولی من حدس زدم بوی خاک چیتگر رو حس کردی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند