گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دارم میرم...!

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۴ ق.ظ

دوستان و گرامیان

بانوان و آقایان

لیدیز اند جنتلمن

اناث و ذکور

محترم،

خدا خواست و امام رضا طلبید و بنده خدا همت کرد و رَجا، جا داد به من بالاخره!

قابل توجه اونایی که میگن کجا رَجا یه روز قبل از سفر جا میده!

دیدی داد! واگن شماره 8 کوپه 1!

من امشب ساعت 22:00 بلیط دارم به سمت مشهد مقدس.

طبق پیش بینی های به عمل اومده اگه وسط راه تصادف نشه و هواپیما رو سرمون سقوط نکنه و قطار از ریل خارج نشه و روستایی اطراف ایستگاه منفجر نشه و ریزعلی جوگیر نشه و گله گوسفند نیاد تو ریل و .... من صبح حدودای 8 و 9 میرسم مشهد.

جمعه عصر هم بلیط برگشت دارم راس ساعت 4 بعد از ظهر.

اینا رو دارم میگم که اگه احیانا کسی خواست بیاد بدرقه و استقبال و اینا، زمان دستش باشه!

 

بی صبرانه منتظرم که زودتر عصر بشه برم خونه وسایلم رو جمع کنم بدوم برم راه آهن!

 

سعی میکنم یاد همتون باشم!

محتاجیم به التماس دعا.

من رفتم تاااااا شنبه انشالله برگردم!

شما رو به هم میسپارم. مواظب خودتون و این خونه باشید.

امضا: فریبا زائر!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

انشالله سفرتون به سلامتی ... زیارت قبول

پاسخ:
پاسخ:
خیلی ممنون
خوش گذشت؟برف گیر که نشدی؟

پاسخ:
پاسخ:
جادون خالی خیلی خوب بود.
برف هم که اومد ولی توش گیر نکردیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند