گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

470 - دلم نی نی میخواد!

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۰۹ ق.ظ
مدیرم بابا شده!

امروز با شیرینی و میوه از همه پذیرایی شد.

منم دلم بچه میخواد!

ترجیحا دختر!

یه دختر کوچولو در حد 6 ماه الی یکسال و نیم که چهار دست و پا تو خونه برای خودش راه بره و هر چی میبینه سر راه برداره بذاره تو دهنش و تو هم از اینور جیغ برنی بگی نخووووور! بده! عَهـِه! 

بغلش کنی ببریش فروشگاههای لباس و لوازم بچه و همه اون لباسهای کوچیک و خوشگل و رنگارنگ رو براش بخری!

ببریش یه عالمه عروسک های ریز و درست بخری و بریزی دورش!

کاش میشد بچه رو فریز کرد بزرگ نشن! مثلا امیر ارسلان رو تو همین سن نگهداشت نذاشت بزرگ بشه! 

من بچه میخوام!

:(

  • فریba

نظرات  (۴)

اولش فکر کردم نوشتی بابام مدیرم شده شاخ دراوردم
منم اینقدر خدا خدا میکردم که ماهان بزرگ نشه و کلمات و درست ادا نکنه! حیف که بزرگ میشن! هرچند ماماناشون همش میخوان بچه هاشون زودتر بزرگ بشن و یه کم بتونن نفس راحت بکشن اما...

پاسخ:
پاسخ:
فکر کن بابام مدیرم بشه! باید قید همین چندرغاز حقوقی که میگیرم هم بزنم به نفع بابام!

حیف که نمیشه ولی اگر میشد .... اونم خوب نمیشد ولی ها! چون یه مدت بعد خسته کننده و تکراری میشدن بیچاره ها!!
پ شوهر میکنی دیگههههههههههه!!!!!!!!!!! :))))))))))))))
پاسخ:
پاسخ:
أنه مگه من جلوی راه تو رو گرفتم ؟
آمیب هم نشدیم بتونیم خودمون تکثیر کنیم
--- این جمله توسط نویسنده سانسور شد!! ---- تو روحت با این نظرت!!
میگم اگه دلت خیلی بچه میخواد من این ملیکا رو بفرستم یه چند وقتی نفس راحت بکشیم

پاسخ:
پاسخ:
باز گفت ملیکا!! حداقل آرمان رو بفرست!
  • مریم پاییزی
  • وااا کامنتا من کوشوننمیگذرم ازین بلوگفا..جزجیگر بیگیره

    پاسخ:
    پاسخ:
    کامنتیدی؟
    چیزی نیمدست برا منا!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند