گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کیبورد وایوم!

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ
کلی حرف دارم!

هی میخوام بنویسم،

ولی تا میام میشینم پشت میز و دو تا ادرس سایت تایپ میکنم، انگشتام درد میگیره از بس سفته این دکمه های کیبورد کامپیوتر این برادر ما!

نکه من به کیبورد نرم و راحت وایو عادت کردم، اینه که سخته برام!

از قدیم هم گفتن:

ترک عادت موجب مرضه!:)


ولی از بس سرعت خوبه اینجا (نسبت به خونه خودم!!) آدم دلش نمیاد پست نگذاره!

والا!


عای سر انگشتام!!


  • فریba

نظرات  (۲)

  • مریم پاییزی
  • فریبا خاله بیا بگو بینیم چکارکردی ؟استعفادادی؟چیتو شد؟خارج میری؟سوغاتی چیچی اوردی؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    اووووووو وهه!
    همه اینا رو جواب بدم؟؟
  • مریم پاییزی
  • بلی,لطفا

    پاسخ:
    پاسخ:
    هوم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند