گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

ف.ی.س.ب.و.ک!

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ
یه چیزی تو مایه های دو ساعت از وقت گرانبهام رو پای ف.ی.س.ب.و.ک گذروندم! 

تو تمام این چند سالی که عضو ف.ب هستم، روی هم اینقدر وقت نگذاشته بودم که امشب توش چرخیدم!

دنبال یه سری چیزا میگشتم توش، هر چی گشتم پیدا نکردم!

اینجا هم میپرسم ببینم کسی میتونه جواب بده:

1. اینکه چطوری میشه یکی رو از لیست Friends حذف کرد؟ طوریکه دیگه نه خبری از اون برات بیاد نه خبری از تو برا اون!

قضیه اینه که یه کسائی رو من اون اوایل add کردم، الان هر چی فکر میکنم نمیدونم چرا و به چه دلیل این کار رو کردم! میخوام اگه هنوز فرصتی برای جبران اشتباهات باشه، زودتر اینکارو بکنم!!

2. سوال دوم اینکه: چطور میشه یه Place جدید ساخت! یعنی یه page برای یه مکان. دیدی میری بگی از کدوم شهر اومدی، اسم شهر رو که می نویسی صفحه ش میاد، منم میخوام برای شهرمون یه page بسازم تحت عنوان place یا city!


منتظر پاسختون هستم! 

اجرتون با فرنداتون!


  • فریba

نظرات  (۵)

برا سوال اول: برو تو صفحه پروفایلت ، فرندات و بیار ، روبروی هر کدوم از دوستات نوشته friend موسو که نگه داری رو friend چندتا گزینه باز میشه که آخریش unfriend نوشته، اونو که بزنی دوسته برای همیشه حذف میشه.
سوال دومو نمیدونم چون هیچ وقت قصد این کارو نداشتم.

پاسخ:
پاسخ:
جدی؟
به همین راحتی؟
کاش تو دنیای واقعی هم میشد بعضی از ادمها رو برای همیشه از زندگی حذف کرد! طوریکه انگار هیچوقت نبودند!!

از راهنمائیت ممنون. سر فرصت باید برم کلی ادم حذف کنم. آخه اون اوایل جو گیر بودم هر کی درخواست میداد، منم تایید میکردم! الان میرم نگاه میکنم خیلیاشون رو نمیشناسم اصن!!
  • مریم پاییزی
  • سلام فریباخاله!!

    از لیست دوستات اگه بخوای کسی دیگه هیچ خبری ازتو نداشته باشه باید blockش کنی...اما اکه میخوای فقط باهاش قطع رابطه کنی باید بری توی friendهات و یا توی پیجشunfriendش کنی!

    دوم اینکه اگه میخوای شهرتوعوض کنی که placeتو عوض میکنی امااگه میخوای یه صفحه جدید بسازی بحثش جداست ومن متوجه منظورت نشدم...

    پاسخ:
    پاسخ:
    علیکم سلام!
    بلوک؟ نه دیگه در این حد!
    میخوام یه عده ای که از دوستان صمیمی نیستند نباشند تو فیسم.

    عوض نمیخوام بکنم، میخوام یه پیج تحت عنوان شهر برای شهرمون بسازم. که وقتی اسم شهرم رو مینویسم، صفحه ش بیاد! آخه شهر ما صفحه نداره!!
  • مریم پاییزی
  • شاید اشتباه اسپلشو نوشتین.وگرنه همه رو خود مارک جون ساخته براشون

    پاسخ:
    پاسخ:
    برا ما که نساخته!
    لازمه یه سفر دعوتش کنیم بیاد !

  • مریم پاییزی
  • وااای به مارکِ حواس پرتَم میگم خودم

    پاسخ:
    پاسخ:
    زودتر لطفا!!
    ما از اینکه نمیتوانیم خودمان را به موطنمان بپیوندانیم در عذابیم!

  • مریم پاییزی
  • والا واسه همه ساخته واسه شما نساخته؟از قدیم میگن
    "اگر با من نبودش هیچ میلی چرا جام مرا بشکست لیلی"

    پاسخ:
    پاسخ:
    واااا؟
    مگه خودش زن نداره؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند