گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

چرا استعفا!؟

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۱۴ ب.ظ
چون که:

1. حس میکنم از توانایی های من هیچ استفاده ای نمیشه!

2. حس میکنم اونجا دارم حیف میشم!

3. حس میکنم قدرم رو نمیدونند!

4. حس میکنم بیشتر از اون حد که باید دارم کار میکنم!

5. حس میکنم بیشتر از حد وظایفم دارم مایه میگذارم!

6. حس میکنم زیادی از خود گذشتگی به خرج میدم و هیچی نمیگم!

7. حس میکنم خیلی جاها احترام من به راحتی زیر پا گذاشته شده!

8. حس میکنم به راحتی زحمات من نادیده گرفته میشه!

9. حس میکنم وقتم داره تلف میشه چون چیز جدیدی یاد نمیگیرم!

10. حس میکنم دیگه هر چی دیگه هم که بلد بودم داره یادم میره!

و :

1. ناراحتم از اینکه خیلی جاها بهم بی احترامی میشه و من به خاطر موقعیتم باید نشنیده بگیرم و بطرز احمقانه ای لبخند بزنم!

2. ناراحتم از اینکه تنوعی تو کار نیست و همش یه روال تکراری و بدون تغییر! 

3. ناراحتم از غیر قابل انعطاف بودن آدمهای اونجا و تک بعدی بودنشون!

4. ناراحتم از قدر نشناس بودنشون!

5. ناراحتم از اینکه اون کاری که دوست دارم رو نمیتونم انجام بدم!

6. ناراحتم از اینکه این شغل بیش از اینکه باعث پیشرفتم بشه داره خیلی از موقعیتها رو ازم میگیره!

7. ناراحتم از اینکه به دلیل وجود یکسری روابط دیگه غیر از روابط مدیر و همکاری، باید از خیلی چیزها چشم پوشی کرد  و نادیده گرفت و ناچارا تحمل کرد!

8. ناراحتم از اینکه آدمهای اونجا نمیتونند بین روابط کاری و دوستیشون تفاوت قائل بشند!

9. ناراحتم از اینکه کاری که دارم انجام میدم در حد من نیست!

10. ناراحتم از اینکه ...! 


من از کارم، موقعیتی که دارم، حقوقی که میگیرم، برخوردی که باهام میشه، روابط اونجا، ناراضی و ناراحتم!

نمیدونم شاید به قول بعضی ها همه جا همینه و فرقی نمیکنه!

به قول بعضی دیگه هم همه جا اینطور نیست! 

من دوست دارم جائی کار کنم که بتونم پیشرفت کنم، پیشرفت هم نکردم حداقل پسرفت نکنم!

فعلا همین!


  • فریba

نظرات  (۴)

از یه طرف واقعا سخته که توی محیطی آدم کار کنه که دوستش نداره و از طرف دیگه وقتی بقیه شغلارو نگاه میکنی میبینی هیچ کس رضایت کامل از محیط کاریش نداره! ولی خب بعضی انگیزه ها و پوئن های مثبت هست که باعث میشه آدم ادامه بده. توی شغل تو اینکه توی یه محیط آموزشی هستی فکر میکنم امتیاز خیلی بزرگی باشه ولی خب شاید دیگه خیلی به تنگ اومدی و چاره ای جز ترکش نداری!

پاسخ:
پاسخ:
آره خب
هر کی رو میبینی یه جوری از کارش ناراضیه.
شغل من هم یه سری چیزای خیلی مثبت داره و یه سری چیزایی خیلی منفی!
باید خوب روش فکر کنم و با بزرگان چون شما! مشورت!
  • مریم پاییزی
  • حتی یکی از این هاهم دلیل محکمی ه برای استعفا دادن..ارامش فکری تو خیلی مهم تره وگرنه چندسال دیگه چشم باز میکنی میبینی شدی یه ادم ماشینی که فقط ازش کارکشیدن :) هرچندشما اووووستادَ مائی

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره خب،
    ولی اینو باید بدونی که کمتر کاری رو میتونی پیدا کنی که این دردسرها رو نداشته باشه!
    ولی وقتی کنارش یکسری مزایا داشته باشی (که من ندارم) میتونی این چیزا رو تحمل کنی!
    اختیار دارین ما کوچیکه شوووومائیم.
    به نظر من که جا نزن! اگه بذاری بری همونایی که دارن سعی میکنن تو رو از کار نا امید کنن با بی احترامی بی مسولیتی و... به هدفشون میرسم. با قدرت و با انرژی تر از همیشه ادامه بده . والا جاهای دیگه ام خبری نیست 80 درصد این موارد منفی که گفتی تو تمام شغلایی که توی این مملکت وجود داره هست! تازه وقتی استعفا دادی میفهمی که چقدر نقاط مثبت دیگه ام داشته که به نظر بی اهمیت میومده!

    پاسخ:
    پاسخ:
    والا جراتش رو ندارم چنین کاری بکنم!
    با چه رویی بعدش تو روی دکتر م و میر و اینا نگاه کنم!
    اصن دلم نمیاد پروژه رو بذارم و برم!

    تا ببینم خدا چی میخواد!
    مامانم میگه یه زمانی بود من(خودش) با بابا هرچی کار میکردیم خرج رفت امدمون به محل کار میشد ولی همون کار رو سفت چسبیدیم تا پیشرفت کردیم و به اینجا رسیدیم!(به کجا رسیدن دقیقا نمیدونم :| )

    پاسخ:
    پاسخ:
    اون موقع که مامانت استخدام شد،
    نون بربری دونه ای 25 تومن بود نه 600 تومن! تازه کنجدیش 800 تومن!!

    ولی مامانت درست میگه، نباید سر هر کاری پر پر زد، باید چسبید به یه کاری و تا آخرش رفت!
    به اینجا که الان رسیدن دیگه! چشاتو باز کن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند