گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

480 - تلفن خونه م!

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ق.ظ

من دیشب خط تلفن خونمون رو راه انداختم!

مثل اونایی بودم که اولین بار تو عمرشون تلفن میبینند! هی میخواستم به همه زنگ بزنم!

اول زنگ زدم به موبایل خودم ببینم اصن شمارمون چنده، باورتون نمیشه اگه بگم چقدر شماره خونمون رنده! یه بار بگم همتون حفظ میشید! یادداشت کنید:

خب، بعدش زنگ زدم خونمون و گفتم شماره خونمون اینه و کاری داشتید زنگ بزنید و اینا!

بعدشم بلافاصله زنگ زدم به نووشین! به موبایلش، نوشین هم چون متاهله و حس بزرگی بهش دست میده و فکر میکنه ما مجردا گنا داریم، گفت قطع کن خودم میگیرم.

چیزی در حدود 45 دقیقه با هم حرف زدیم و گفتیم و خندیدیم!

من جای همسر محترمش بودم تا الان صد دفعه گوشی تلفن رو شکونده بودم!!

والا!

ولی انصافا تو عمرم اینقد با تلفن با کسی حرف نزده بودم!! رکوردی بود برای خودش!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

  • مریم پاییزی
  • مبارک باشه
    رکورد مامانم رو هنوز نشکستی ولی

    پاسخ:
    پاسخ:
    چند دقیقه!؟؟
    با کی ی ی؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند