گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

استعفا نمیدهم!

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ق.ظ

 

کم و بیش با جائی که دارم کار میکنم و شرایطش و گاها با حقوق و مزایاش آشنا هستید، گفتم که میخوام دنبال یه کار دیگه باشم و دلایلش رو هم کامل و واضح توضیح دادم که چرا میخوام استعفا بدم!

مدتهاست دارم به همین موضوع فکر میکنم که از این محیط برم، ولی خب مشورت با دوستان بویژه نظر نوشین و یادداشتی که الهام از تجربه مامانش (یعنی خواهرم) گذاشت خیلی تو تصمیم گیری کمکم کرد. به این نتیجه رسیدم که تا وقتی این پروژه برپاست و من در قید حیاتم همینجا بمونم! با خودم گفتم من نزدیک چندین سال دانشجوی این دانشگاه بودم و با این اساتید کار کردم، اینا بر اساس شناختی که از من پیدا کردند منو برای این سمت انتخاب کردند و من اگه بذارم برم یه طور بی احترامی به ایناست ضمن اینکه به خاطر تعصبی که روی اینجا دارم اصن دلم نمیومد بذارم برم!

بعد اینکه، من یسال و نیم اینجا کار کردم و تازه خودم رو جا انداختم و راه و چاه کار دستم اومده و فهمیدم باید چیکار کنم و چی بگم و چی نگم! بذارم برم یه جای دیگه دوباره روز از نو!؟

سوم اینکه به این نتیجه رسیدم که من هر جا برم مطمئنا با یه مشت آدم نفهم و بی شخصیت رو به رو خواهم بود که اجبارا باید تحملشون کرد!

بعد اینکه آدمی مثل من هر جا بره همین احساس مسئولیت رو داره و هر جا بره همینقدر باید کار کنه و هر جا هم بره باز کسی قدرش رو نمیدونه و وقتی میرم تازه میگن ای وای چقدر اون خوب بود!! (دیدم که میگمااا، میگن که دیدمااا!!!)

بعد اینکه .. با خودم فکر کردم که من بالاخره باید از یه جایی شروع کنم پله های ترقی رو تی بکشم تا برسم به یه جایی! اگه قرار باشه هر جا برم خوشم نیومد پاشم اسباب و اثاثیه رو جمع کنم و برم یه جا دیگه اتراق کنم هیچ وقت به هیچ جا نمیرسم!!

برای همین تصمیم گرفتم همینجا بمونم، به جاش برنامه ریزی دقیق داشته باشم تا بتونم اون چیزایی که فکر میکنم اگه محیط کارم رو عوض کنم بهش میرسم، رو همینجا بدست بیارم!

نظرتون چیه؟

 

پی نوشت:

ولی این موضوع رو میخوام به صورت جدی با استادم مطرح کنم تا دیگه اذیتم نکنه اینقد!!

  • فریba

نظرات  (۲)

دقیقا! تک تک مواردی که گفتی درسته .آفرین به نظر من که تصمیم عاقانه ای گرفتی.
ببین مشکل از سیستم بد شغلی مملکت ماست و همه جا وجود داره پس اینو بپذیر و از کسی انتظار نداشته باش و نخواه که بتونی روشون کامل کنترل داشته باشی چون اینطوری فقط سرخورده میشی.تنها کسی که میتونی روش کنترل داشته باشی خودتی پس مثل همیشه با مسولیت و با وجدان جلو برو و خودتو تثبیت کن .اینطوری حداقل پیش وجدان خودت سربلندی . این جمله شاید بتونه بهت کمک کنه همونطوری که به من خیلی کمک کرده : آرامشی که اکنون دارم مدیون انتظاری است که دیگر از کسی ندارم! اینجوری زندگی خیلی راحت تر میشه

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از حرفهات،
بویژه جمله آخرت!

کاش میشد کاملا بی انتظار زندگی کرد! ولی خب ... خیلی سخته!
به نظر من با شرایط کنونی بهترین تصمیمو گرفتی تو بهترینیی

پاسخ:
پاسخ:
ممنون از نظرت دوست خووووبم
البته دیشب با هم صحبت کردیم و گفتم دیگه شرایط رو!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند