گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

عرض کنم که:

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ق.ظ

کلی موضوع تو ذهنمه برای نوشتن!

از چرت و پرت نوشتن و خاطره های بیخود و روزانه نویسی بی هدف و ... خسته شدم!

میخوام یکم ذهنم رو متمرکز کنم که بتونم دو کلوم حرف حساب بزنم بعدا به درد بخوره!

فکر کن دو روز دیگه بچه م بخواد بیاد وبلاگ مامانشو بخونه ببینه مامانش تو اوج جوونی به چی فکر میکرده و چی میخونده و چی میگفته و ... میاد میخونه میبینه من هی غر زدم از محل کارم و هی با این و اون دعوا کردم و هی از خودم تعریف کردم و خلاصه یه کلوم، همش حرف مفت زدم! J

نا امید میشه بچه م، میگذاره میره از خونه!!

ضمن اینکه شدیدا سرم شلوغ شده تو کار و فرصت نفس کشیدن هم ندارم چه رسد به وب آپ کردن!

لذا قصد دارم، شبها که میام خونه، تو وقتهایی که یکم سرم خلوت باشه، یکم بشینم فکر کنم و از چیزایی که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده بنویسم. از الان هم اعلام میکنم که ممکنه خیلیاشون خصوصی باشه و خب هر کسی هم نمیشه بخونه اونا رو!!

آره خلاصه ببخشایند اونایی که رمز ندارند! درخواست نکنند اگه ضروری دونستم میدم خودم بهشون!

فعلا همین!

  • فریba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند