گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من و این همه ...!

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ
سلام

به حدی کارام زیاده شده که فرصت نمیکنم هیچ کاری کنم!!

هر روز هفته که تا 5 در قسمت پروژه مشغول به کسب روزی حلال هستیم!

این روزها حجم کارای پروژه زیاد شده و بعضا مجبورم تا 7 هم بمونم دانشگاه و گاها پنج شنبه ها هم بیام!!

یکشنبه ها که 6 تا 9 کلاس زبان دارم! عملا هم فرصت نمیکنم بخونم و هی داره روی هم تلنبار میشه!!

روزهای زوج از ساعت 5 تا 7 تدریس گرفتم!! چه مرضی داشتم من نمیدونم که تا موسسه زنگ زد گفت میتونی بیای گفتم عاره!! بدون اینکه ذره ای فکر کنم ببینم اصلا وقت دارم یا نه! یا صرفا جهت کلاس گذاشتن هم که شده یه چند دقیقه ای صبر کنم حداقل!!!

این از این.

روزهای فرد هم خودم میخوام برم کلاس فتوشاپ!

میمونه یه جمعه برام که بشینم فکر کنم کارای روی هم مونده در هفته رو چطور جمع و جور کنم!!

بعد هی بیاین بگین چرا ازدواج نمیکنی! داره میگذره! داره دیر میشه!!

آخه من با این برنامه، کی وقت میکنم به زندگی زناشویی!!!م برسم که سر یه سال طلاقم نده!؟؟

والا!

 

 

  • فریba

نظرات  (۱)

آخیش داشتم میرفتم ف.ح.ش. ن بدم!!!!!
اشکال نداره بابا جوون کار جوهر مرده!!!!!

پاسخ:
پاسخ:
نفهمیدم چرا میخواستی فحش بدی و چرا بعدش منصرف شدی!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند