گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

خاطرات! (قسمت دوم)

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ

قسمت اول رو اینجا بخونید!

خیلی وقتها میشد،

آلبوم عکسهام رو نگاه میکردم و میخندیدم و غرق شادی های گذشته میشدم، میرفتم تو خاطره های رنگارنگ گذشته! ولی یهو...! یه عکس! یه خاطره! یه روز و شاید روزهای تلخ رو به یادم میاورد ... مثل یه مغز سوخته وتلخ وسط یه مشت آجیل شیرین که طعم همه چی رو بهت زهر میکرد!

خیلی وقتا میشد:

یه فولدر آهنگ های دوست داشتنی قدیم رو میگذاشتم و گوش میدادم و میرفتم تو خاطره های دوران لیسانس و ارشد و یه لبخند محو رو لبم در حالیکه اون خاطره ها مثل یه فیلم سینمایی با پس زمینه این آهنگها رد میشد... یهو یه آهنگ!! مثل صدای یه شلیک توی سکوووت که تو رو از جا میپرونه! من رو هم از دنیای خاطرات قشنگ میپروند به خاطرات تلخ... به صحنه های اکشن و نادوست داشتنی!!

خیلی وقتها میشد:

موبایلم رو دستم میگرفتم، شروع میکردم از اول همه اسمسهای موبایلم رو میخوندم! جک بود، شعر بود، یه گفت و گوی ساده دوستانه ولی به یاد موندنی بود که هنوز نگهش داشته بودم و میخوندمش... یهو این وسط!

یه اسمس... یه اسم... یه شماره...! همه ذهنم رو بهم میریخت... به حدی که یادم میرفت داشتم چیکار میکردم!!!

خیلی وقتها میشد:

وسط مرور خاطره های دوست داشتنی، یه سرنخ از یه اتفاق تلخ دست ذهن میرسید و با من بازی میکرد!!

و من میموندم و یه تکه های پاره از روزهای دوست نداشتنی که تو ذهنم مونده بود و حال من رو خراب میکرد!!

من میموندم! خودم و یه دنیا خاطره ای که دوست نداشتم تو ذهنم بمونه!

............

.....

 

ادامه دارد....

 

  • فریba

نظرات  (۳)

یه پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه! گاهی بهتره که یه خاطره تلخ تو زندگی آدم وجود داشته باشه ولی "فقط خاطره" باشه ! بعضی وقتا واقعا خدا رو شکر میکنم که زمان میگذره و گذرش حلال خیلی از مشکلاته، خیـــــــــــلی از مشکلات!
پاسخ:
پاسخ:
منم فقط امیدم به گذر زمانه... همین!

شاید به همین دلیله که میخوام هر چه زودتر امسال تموم بشه..

me tooo
پاسخ:
پاسخ:
خب اینهمه راهکار دادم برات،
امتحان کن، جواب میده!
هر آدمی که میرود یک جایی به یک هوایی برمی گردد
همیشه یک چیزی برای جاماندن هست!حتی یک خاطره...
پاسخ:
پاسخ:
هر چی جا گذاشته بود، ریختم دور!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند