گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

490 - سرما در سرما!

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

دارم سرما میخورم!

سوزش گلو رو از همین دقایق آغازین صبح امروز حس کردم!

مصوم هر جوری بود اون ویروس رو از طریق تلفن به من منتقل کرد!!

حالا خوبه تو این اخر هفته ای و تعطیلات که کلی برای کارام برنامه ریزی کردم، بیفتم یه گوشه و یه جعبه دستمال کاغذی هم بگیرم تو بغل و شلغم آب پز کنم!!

ای بابا!!


  • فریba

نظرات  (۱)

آبلیمو و عسل بخور !!!!!!!!!!!
خووب وقتی هوا سرد تا دیر وقت بیرون نموون!!!!!!

نکنه رفتی توچال (بدون من)
پاسخ:
پاسخ:
عسل نداریم!

یبار دیگه بگی توچال این وایو رو میکنم تو حلقت ها!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند