گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

هوا بس ناجوانمردانه سرد است!

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ق.ظ

ساعت 13:26

اینجا تهران است،

دفتر سایت پروژه!

من فریبا هستم

کارشناس وظیفه شناس.

من دیشب حالم داشت خوب میشد هااا

چی شد از دیشب تا حالا من نمیدونم!

دیشب یه ذره ته صدا داشتم،

الان همونم ندارم!

فقط تصویره!!

همکارام صبح منو با این وضع دیدن، هی میگن تو برای چی اومدی سر کار آخه!! مرخصی میگرفتی!!

منم گفتم: نه!!! کارام مونده باید انجام میدادم!! نمیشد!!

خدا رو شکر امروز مدیر نیست و لازم نیست من هر دم گزارش بدم! داشتم فکر میکردم که اگه الان دکتر بود و من هی باید میرفتم میگفتم اینکارو کنم و اونکارو کنم، چطوری میخواستم بهش برسونم!

البته خودش نیومد امروز، ولی تماس گرفت و من چون نمیتونستم حرف بزنم، گوشی رو دادم دست همکارم گفتم بهش بگو من نمیتونم حرف بزنم، پیامش رو بده به تو.

از اونطرف پیام داد که اگه حالت خوب نیست برو خونه!! مجبوری مگه دختر آخه!!

آره خب مجبورم! حس مسئولیت پذیری ام منو مجبور کرد با این حالم پاشم بیام سر کار!

والا!

همش هم دو ساعت دیگه مونده، جمع میکنم میرم.

تازه اینجا خیلی هم خوبه! حوصله آدم سر نمیره حداقل.

 

 

پی نوشت:

با این توصیفات باید بگم، اوضاع جسمی ام، از اوضاع روحی ام خیلی بهتره!

اگه میتونید به اون برسید!!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

سلام گلم وبت خوشمله
به منم سربزن/اگه خوشت اومد لینکم کن و خبر بده تا بلینکمت
پاسخ:
پاسخ:
عی چه لوس!!

اینجا تهران
من معصومه
شما کارشناس وظیفه شناس نیستید بلکه کارشناس بیمار هستید!!!!
پاسخ:
پاسخ:
مرض نداشتم که تو این خراب شده نمیموندم!
والا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند