گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

بانک اطلاعات دارویی من!

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ق.ظ

اطلاعات دارویی من در همین حده که

میدونم:

استامینوفن یه مسکن کم درده! ولی نخوردم تا حالا!

Adult Cold : سرما خوردگی : شاید کلا تو عمرم 4- 5 تاش رو خورده باشم.

کدئین: یه نوع استامینوفنه با دوز بالاتر! یه نصفش رو خوردم!

پروفن؟ بروفن؟ بروفه؟ نمیدونم یه چیزی تو این مایه ها: اینم یه نوع مسکن قویتره برای دردهای قوی تر! اینم تا حالا نخوردم خدا رو شکر!!

رانیتیدین: قرص معده است. نخوردم و و ندیدم چه شکلی هست حتی!

آموکسی سیلین هم که تازه باهاش آشنا شدم و یه کپسولش رو خوردم: برای گلو درده!

همین!

دیگه بلد نیستم بقیه دارو دوا ها رو!

یه سری چیزایی دیگه م میدونم:

مثلا اینکه زنجبیل و آویشن و نشاسته و لیمو عسل برای سرماخوردگی و گلو درد خوبه! (فعلا که رو من تاثیری نداشت ابداااا!!)

یا نبات داغ برای دل درد خوبه! (این رو خیلی دوست دارم!!)

دیگه فعلا چیزی یادم نمیاد!

  • فریba

نظرات  (۳)

برای گلو درد، صبح زود شیر دااااااغ غوغا میکنه لامصـــــــــــب (با اینکه اصلا شیر داغ دوست ندارم ولی وقتی سرماخوردم سینه خیز هرطور شده خودمو بهش میرسونم و میبلعمش )

پاسخ:
پاسخ:
شیر؟؟؟؟؟
اونم دااااااغ !؟؟؟؟؟؟

نه بابا!!!یعنی تو تا حالا بروفن نخوردی
پس تو موجودی با رشد طبیعی هستی یک گونه نادری
پاسخ:
پاسخ:
نه به خدا!
چه شکلیه؟ گرده؟

من یک فریباسان هستم! :)
اطاعات داروییت بانک نمی خواد یه دکونم براش بسه
پاسخ:
پاسخ:
دکون؟؟

جعبه کمکهای اولیه! اونم یه ردیفش!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند