گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

500 - من و استاد!

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ

غروب که از دانشگاه میومدم،

خانم دکتر "س" رو دیدم! استاد دوره لیسانسم.

تا یه مسیری با هم اومدیم، اون از کارام پرسید و من از دانشکده و رئیس جدید پرسیدم.

بهم گفت یکم بیا دانشکده ببینیمت!

وقتی داشت خداحافظی میکرد بهم گفت:

دوستت دارم و همیشه دوستت داشتم و به داشتن دانشجویی مثل تو افتخار میکنم!

 

و من از دانشگاه تا خونه رو پرواز کردم!!

  • فریba

نظرات  (۲)

ااااااااا ‍ژیلا رو دیدی؟خیلی نازه خدایی

پاسخ:
پاسخ:
دو ساعت داشتم فکر میکردم ژیلا کیه!!
واااااااااااااااو ببین چقدر دوست داشته که بعد از این همه سال یادش موندی

پاسخ:
پاسخ:
بعله!
فکر کردی من کم الکی ام!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند