گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

من میخوام پیاده شم...!

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ب.ظ

ذهنم شدیدا خسته است!

از بس کار کرد تو این مدت، یه لحظه که چشام رو میبندم تا یکم استراحت کنم، ذهنم بدو بدو یه لیست از کارای انجام نشده رو میاد ردیف میکنه برام و اینجاست که برق از کله مبارک میپره!

احتیاج به یک استراحت دارم،

از این روزهای تکراری و کارای تکرای هر روز خسته شدم!

دلم یه تنوع میخواد!

مثل یه سفر، یه جای جدید، یه هوای جدید، آدمهای جدید...

از این دنیا هم خسته شدم...

دلم یه دنیای دیگه میخواد!

 

پی نوشت:

این تور 18 بهمن مالزی بدجور داره قلقلکم میده!!!

 

  • فریba

نظرات  (۲)

یه دنیای دیگه رو که شرمندتم اما اگه دلت یه جای جدید و یه هوای جدید میخواد خب پااااااااااااشو بیا اینجا دیگه بابا خوش میگذره ها .والا

پاسخ:
پاسخ:
هی منو هوایی نکن!
میدونی که من چقدر کار دارم، بیاد با فراغ بال و اسوده خاطر سفر برم، نه به یه بغل کار و استرس و برنامه های عقب مونده!
حالا باز بگو!
دیدی دیگه هیچی آدمو راضی نمی کنه!!!نمی دونم چرا ولی هیچ چیزی دیگه اونقدی خوشحالمون نمیکنه که از خوشحالی داد بزنیم...بپریم هوا و ...نه دیگه نشد قرار برا بعد از عیده

پاسخ:
پاسخ:
میبینی!؟
بریم پی پاسپورت از همین الان! دیر میشه هااا، هواپیما میپره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند