گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

چند روز که گذشت:

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ق.ظ

سلامعلیکم

سلامعلیکم

حال و احوال

اوضاع رو به راهه؟

تاخیرات این چند روزه ما رو بپذیرید! البته عذرخواهیش رو.

کمابیش در جریان هستید بعضیاتون و بعضیاتون هم نیستید،

تو این هفته به حدی سرم شلوغ بود که میخواستم همه چی رو بذارم برم!!

شبها به حدی خسته میومدم خونه که فقط میخواستم بخوابم و چه شبهایی که سر گرسنه بر بالین خواب نگذاشتم.

تو هفته ای که گذشت یه پام بیمارستان بودم و یه پام دانشگاه دنبال کارا.

خدا رو شکر امروز یکم اوضاع آروم گرفت.

شماها خوبید ؟

 

پی نوشت:

هر وقت یه مدت نیستم، وقتی برمیگردم میبینم یکی از دوستان وبلاگی به جمع فیلترینگ پیوسته!

هفته پیش آرش بود و این هفته هم حاج آقا!

حاجی شما چرا آخه!؟؟

 

کلی تو این مدت اتفاق افتاده که باید بیام تعریف کنم همه رو یجا!

 

  • فریba

نظرات  (۵)

سلام فریبا جان
شما ببخشید ما یه چند روز سعادت نداشتیم بیام سر بزنیم!!!!!!
مشغله های زندگی و زن و بچه........
خدا رو شکر که احوالاتتون رو به راهه
پی نوشت: راستی مالزی رو بد جور پایه هستم!
در ضمن شماره کارتتونو مرحمت کننین حاج خانم!!!شماره ملکه انگلستانو میخواستم تا حالا گرفته بودم!!!!

پاسخ:
پاسخ:
سلامعلیکم،
بله دیگه یه بچه دیگه هم که تو راه داری و دیگه باید این اواخر مواظب باشی خیلی
احوال من همیششششششه خووووب بوده و هست و خواهد بود!
شک نکن!!

مالزی رو همه پاین، کیه که بره!!
والا!

یه حاج خلیفه بنویس به حساب! مدل علی رهبرش!
چقدر دلم تنگ شده بود

پاسخ:
پاسخ:
یعنی هر روز میام وب رو باز میکنم یه چیزی بنویسم، مگه تشویش ذهنی ناشی از حجم بالای کار میگذاره من تمرکز کنم!؟
والا!!

(خودش یه پست بود هااا!!)

و گویا این دلتنگی همچنان ادامه دارد !

پاسخ:
پاسخ:
و اگر این پروژه امان دهد به پایان میرسد!

آدم وقت نمیکنه به کارای روتین روزانه برسه تو این تهران خراب شده حالا فک کن بیمارستان رفتنو مهمون داریم اضافه بشه!!!من کاملا درکت میکنم
منم هر چی میدوا به هیچ کارم نمیرسم...

پاسخ:
پاسخ:
اتفاق این منم که الان درکت میکنم؟؟
تو چطور این همه مدت مهمون داری کردی صدات درنیومد؟؟

بیا با هم بدویم، یکم خستیگمون دربره کنار هم! والا!
اشتباه شده!


پاسخ:
پاسخ:
نه بابا! کارشون درسته!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند