گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کرم!

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ
دکتر داشت با تلفن اتاقش صحبت میکرد،

موبایلش زنگ خورد! گوشیش رو داد به من جواب بدم،

به شماره نگاه کردم دیدم یکی از بچه های پروژه است، جواب دادم و گفتم بله بفرمائید!؟

سلام اقای دکتر صبحتون بخیر خوب هستید؟؟

من: ببخشید با کی کار دارین؟؟

- ببخشید مگه موبایل آقای دکتر ح نیست؟

من: خیر خانوم! اشتباه گرفتید!! 

- معذرت میخوام!

 و قطع کرد!

 :)))))))))))))

  • فریba

نظرات  (۴)

  • مریم پاییزی
  • خیلی عالی بود!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    بنده خدا دیگه زنگ نزد!!
  • مریم پاییزی
  • فریبا نمیای شمال؟برفیِ ِ ها..میریم برف بازی

    پاسخ:
    پاسخ:
    منو تحریک نکن!
    کلی کار دارم!!
  • مریم پاییزی
  • دکتر ح هیچی نگفت؟

    فریبا بیا من تا اخرهفته خوابگام و دوتاتخت خالی داریم..

    پاشو بیا بریم کلی عکس بگیریم..برف بازی کنیم.کناردریا چایی بخوریم^_^

    پاسخ:
    پاسخ:
    نه چی بگه!!

    تخت یه نفره یا دو نفره؟؟

    تو این سرما بریم کنار دریا؟؟ خوبییی؟؟
    دروغ؟؟!

    پاسخ:
    پاسخ:
    هوووم؟؟
    نهههه!!! کی گفته!!!!؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند