گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من و جشنواره فیلم فجررررر!!

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ

دوستان جاتون خالی مجددا!

من دیروز رفتم جشنواره فیلم فجر، برج میلاد!

البته من برای تماشای فیلم نرفته بودم، چون کلا اهل سینما نیستم ولی خب تجربه جالبی بود برام.

دوستان من اونجا نمایشگاه داشتند و منم دعوت شدم که برم پیششون.

از ساعت 6 تا 10 شب بودیم اونجا.

غرفه جای خیلی خوبی بود، دقیقا تو مسیری که عوامل فیلم از روی فرش قرمز عبور میکردند و میرفتند روی سکوی عکس جشنواره می ایستادند و عکس میگرفتند و همچنین کنار سالن نشیمن و رو به روی یکی از ورودی های سالن اجرای فیلم ها!

سالن برج میلاد ورودی آزاد نداره و همه اونایی که اونجان یا از عوامل فیلمهای جشنواره هستند یا اهل هنر و سینما و خبرنگار و منتقد و ... که قبلا براشون کارت صادر شده و بدون کارت کسی رو راه نمیدن (من رو هم نمیخواستند راه بدن که با یه تماس تلفنی حل شد!!)

خلاصه، به محضی که رسیدم اونجا، بچه ها که نیروی تازه نفس دیده بودند من رو گذاشتند تو غرفه و خودشون رفتند دنبال گشت و گذارشون تو جشنواره. من همینطوری که نشسته بودم تو غرفه و در و دیوار رو نگاه میکردم، یهو یک چهره آشنایی رو به روی غرفه دیدم، هی نگاه میکردم ببینم خودشه؟؟ باز گفتم نه بابا خودش نیست!! باز گفتم چرا خودشه!!! ایشون بودند، دقیقا همون تیپی رو داشت که تو فیلم پژمان بازی کرده بود!! همینطور که داشتم زل زل نگاش میکردم در انتهای نگاهم یه چهره آشنای دیگه دیدم! ایشون بودند با ست شال و بوت قرمز! که به جمع پژمان و دوستانش پیوست. از اون چیزی که فکر میکردم کوچولوتر بود! یه چیزی تقریبا تو مایه های قد و هیکل من مثلا!

من حواسم به این جمع هنرمند بود که دیدم یکی رو به روم واستاده و میگه: ببخشید خانوم من هم میتونم از این فرمها پر کنم؟؟ محدودیت سنی نداره؟؟!! دیدم إإ ! ایشونه!! منم در حالیکه چشام گرد شده بود گفتم نه خواهش میکنم، باعث افتخار ماست که هنرمند پیشکسوتی مثل شما از این طرح استقبال کنه و فرم رو دادم خدمتشون.

کمی بعدتر، ایشون و ایشون و ایشون  هم در کنار غرفه ما سکنا گزیده و به استراحت پرداختند.

ساعتهای آخر، اعلام کردند که عوامل فیلم نمیدونم چی، در حال ورود به سالن اصلی هستند. منم منتظر بودم ببینم کی توی این فیلم بازی کرده!! چندی بعد عوامل این فیلم و جمعی عکاس و خبرنگار و نیروی حراست به همراهایشون و ایشون از جلوی ما رد شدند و رفتند!

در خلال رفت و آمدها چند بازیگر و کارگردان که هر چی فکر کردم اسماشون یادم نیومد!

پنج شنبه دوباره میرم، اینبار میخوام با مسئول طرح صحبت کنم اجازه بده با هنرمندا مصاحبه کنیم و دعوتشون کنیم که تو این طرح ثبت نام کنند.

راستی یادم رفت بگم من به چه عنوانی رفته بودم اونجا، این پست رو مجددا بخونید یادتون بیاد! 

:)


پی نوشت:

از میون این جمع هنرمند، حضور آقای قدمی تو غرفه و دیدن خانم کرامتی برام ارزش داشت و همچنین آقای ابر. الان از اینکه دیشب خبرنگارمون نگذاشت بریم باهاش مصاحبه کنیم ناراحتم!!! 

بقیه شون رو رسما نمیتونم هنرمند بگذارم، صرفا بازیگرانی هستند که در چند نقشی که بهشون داده شده خوب ظاهر شدند! والا!


  • فریba

نظرات  (۳)

آخی خوش به حالت!!!!! تو جشنواره بوودی!!!!! حضور تو این جور مراسمای بزرگ حس خوبی به آدم میده حالا بگو اونجا چه ..... ببخشید چه خدمتی میکردی!!
پاسخ:
پاسخ:
توی تو که نبودیم! رامون ندادند قسمت پخش فیلمش رو.

غلط خاصی نکردیم! واستادیم به تماشای گذر هنرمندان!
  • مریم پاییزی
  • وااااااااااای فریبا ...خوشبحالت...چون ایشونارودیدی نه هااااا چون سفیر شدی...من دلم میخوام...تموم نهایت تلاشم شده یه کارت اهدا عضوی ک شاید ازش استفادم نشه...تو سوالاش به منتقلب برسون...آه یادم رفت فقط واسه تهرون نشیناس: |
    پاسخ:
    پاسخ:
    تموم نهایت تلااااشت!؟؟

    خیر عزیزم تنبلیت میاد فایلا رو بخونی گردن تهرون نشینا ننداز!
    سفیر اهدا رو همه میتونن شرکت کنند.
    لینکش تو وبلاگم هست!
    وای فریبا نگووووووو ! منو بردی به چند سال قبل.یکی از بهترین خاطرات دوران دانشجویی (سال دوم ارشد) منم شبی یه که با هم اتاقیم و شوهرش رفتیم جشنواره فیلم فجر. شوهر هم اتاقیم مجری شبکه کوثر بود و اونجا غرفه داشتن منم دعوت کردن! برای منم از بین بازیگرایی که دیدم صحبت با حسین یاری و دیدن امین حیایی، خیلی جذاب بود و منفور ترین کسی که ملاقات کردم شریفی نیا بود وای که چقدر بدم میاد ازش ولی شیطون حرفی از شام نزدیا خیــــــــــــــــلی سلف سرویسش محشر بود البته شاید چون مال عرب ها بود!
    آخی یادته مهتاب کرامتی رو چقدر دوسش داشتی؟
    پاسخ:
    پاسخ:
    آره یادمه تعریف میکردی.

    والا به ما شام که چه عرض کنم، یه چیکه آب هم ندادن!!! خودمون رفتیم بوفه همونجا یه چیزی خریدیم خدا تومن هم پولش بود!!!!

    آره، خیلی از دیدنش خوشحال شدم، ولی تو فیلمها خیلی خوشگلتره!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    بانك اهداكنندگان غير خويشاوند