گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

گاه نوشته های یک فریبا

روزانه نوشت های یک گونه خاص از فریباسانان!!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برنامه آخر هفته من!

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۱ ب.ظ

فکر کردم تو این چند روز چیکار کنم!

این برنامه  من برای استفاده کااااملا مفید از این یک روز تعطیلی و این چند روز تنهایی:

* درس هفتم زبان و مرور درسهای قبل... امشب و فردا

* تدوین گزارش بند ۱ پروژه ... فردا، چهارشنبه تو دانشگاه بعد از ساعت کاریم البته!!، پنج شنبه شب و جمعه!

* رفتن به مطب دکتر رضوانی .... پنج شنبه عصر.

* کلاس خودم.. باید ببینم موسسه برای چه زمانی کلاس فوق العاده رو هماهنگ کرده!

* خرید کادوی تولد جیگیلی ها: اگر برسم همون پنج شنبه.

فعلا همین!

من برم یکم زبان بخونم، بخوابم.

صبح میخوایم بریم راهپیمایی.

والا!

 

  • فریba

نظرات  (۳)

راستی این بالتو رو تازه گرفتی!!!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
این جمله سوالی بود الان یا خبریه!؟؟

بالتو اون وقت!!؟

بابا سرعت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
پاسخ:
باید بگی
بابا تنهااااااااا
بابا بیکااااااااار
بابا علاااااف (الاااف!؟؟) ...
بابااااا....
!!!

بابا عکس
بابا پشت دانشکده
بابا ور رفتن به موبایل
بابا آدم برفی صورتی

پاسخ:
پاسخ:
یاد نائیجی افتادم! :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بانك اهداكنندگان غير خويشاوند